ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО РИНКУ УКРАЇНИ

Марія Страшко

Анотація


У статті розглянута роль корпоративної соціальної відповідальності у телекомунікаційних компаніях України. За результатами дослідження визначена основна структура корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), що включає у себе такі елементи як соціальні програми, інструменти їх реалізації та соціальну звітність, в якій висвітлено основні принципи, показники та ризики.


Повний текст:

PDF

Посилання


Шевченко Т.П. Корпоративна соціальна відповідальність в міжнародному бізнесі / Т.П. Шевченко // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Сер.: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. – 2014. – № 3. – С. 141-144.

Майстренко О.В. Cоціальні програми: поняття та структура / О.В. Майстренко // Сталий розвиток економіки. – 2015. – С. 44-49.

Бержанір А.Л. Соціальна звітність як елемент системи соціальної відповідальності компаній / А.Л. Бержанір // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2017. – № 16. – С. 109-113.

Якімова О. Вплив держави на формування в Україні інформаційного суспільства / О. Якімова // Суспільні реформи та становлення громадянського суспільства в Україні. – 2001. – C. 70-73.

Король С.Я. Нормативні документи із соціальної відповідальності бізнесу / С.Я. Король // Соціальні проблеми в практиці управління. – 2013. – C. 85-96.

Гільорме Т.В. Корпоративна соціальна звітність як домінанта інформаційного забезпечення управління підприємством / Т.В. Гільорме, Ю.К. Шачаніна // Економіка та суспільство. – 2016. – № 2. – С. 672-677.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.