У Києві на вулиці Саперно-Слобідській знову відкрили надземний перехід біля станції міської електрички “Київ Деміївський”. На жаль, причиною стала трагедія. Через закриття переходу у жовтні люди перетинали шестисмугове шосе просто по проїжджій частині – зрештою, одна з пішоходів потрапила під машину.
У жовтні пішохідний місток над трасою закрили на капремонт – споруда була аварійною. Але вона ж була водночас і єдиним безпечним способом перетнути шосе. Робити тимчасовий перехід на цій ділянці не стали, а найближчі пішохідні переходи знаходяться за 10-15 хвилинах від мосту. Про це йдеться у дописі в пабліку “Пасажири Києва” на Telegram.
Відтак, пішоходи почали перебігати трасу пішки у невстановленому для цього місці. Але слід зазначити, що саме у цьому місці автівки їдуть з великою швидкістю, оскільки поряд немає світлофорів. А навпроти розташовані зупинки транспорту (електрички та автобуса), відтак, ризик потрапити під колеса ще збільшився.
Що й сталося 28 листопада, просто під закритим аварійним надземним переходом через Саперно-Слобідську. Жінку збила машина, коли та перебігала дорогу. Після смертельного інциденту і розголосу ЗМІ надземний перехід знову відкрили.
Наразі під аварійним мостом поставили підпірки, доступ для пішоходів знову відкритий. Проте, за словами активістів, споруда залишається недоступною для людей з інвалідністю.
У Києві узаконили перехід до елітного ресторану та обстежать вхід до метро “Театральна”
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що у Києві місцева влада “узаконила” надземний нерегульований перехід, зроблений на вулиці Січових Стрільців до елітного ресторану La Maison (колишній “Аляска”). Тепер на ньому обладнали острівець безпеки, хоч сам перехід і був зроблений незаконно, представниками ресторану в обхід регламентних процедур і обговорення з громадськістю. Вони намалювали розмітку через проїжджу частину ще у березні 2024-го, домовившись з патрульною поліцією.
Також ми розповідали, що КП “Київський метрополітен” оголосив тендер на обстеження підземного переходу на станції метро “Театральна”, що розташована на “червоній” гілці. Дослідження передбачають оцінку його технічного стану, обґрунтування причин виникнення дефектів, прогнозування та аналіз їхнього подальшого впливу на функціонування переходу.