На Подолі у Києві завершили ремонт вул. Кирилівської, трамваї маршрутів №11, 12, 16 та 19 відновлюють рух

Великий ремонт трамвайних колій на вул. Кирилівській у Подільському районі Києва завершено. Інформатор не раз писав про заміну колій там – робітники укладали нові рейки із обезшумленням, створюючи сучасну інфраструктуру, аби покращити добробут для місцевих мешканців. Зрештою, у суботу, 28 грудня 2024-го, трамваї виходять на маршрут.

Про завершення ремонту розповів депутат Київради від Подільського району Віктор Домагальський. Він зазначив, що з суботи, 28 грудня, трамваї маршрутів №11, 12, 16 та 19 нарешті відновлюють рух. Відповідно, увесь транспорт, що курсував їм на заміну, припинить курсувати за маршрутом.

“Під час робіт замінили аварійні колії, оновили дорожнє покриття, освітлення, контактну мережу та облаштували безбар’єрний простір”, – зазначив у дописі Домагальський, подякувавши місцевим мешканцям за терпіння.

Зазначимо, що ремонт тут тривав з кінця 2023 року. Рейки замінювали на усій протяжності вул. Кирилівської, від перетину з вул. Оленівською (де трамвайна лінія виходить на вул. Кирилівську в напрямку від Подолу) і від перетину з Щекавицькою, де лінія йде в сторону Контрактової площі, і аж до Куренівського ринку.

Черговий аукціон в тендері на поточний ремонт дороги на вулиці Кирилівській, на ділянці від зупинки “ТОВ “Поділ бізнес-парк” до Подільського трамвайного депо, пройшов у травні 2024-го. КП “Київпастранс” готовий був витратити на заміну рейок до 15,3 млн грн.

Як ремонтували вул. Кирилівську у Києві: подробиці та скарги від місцевих

Нагадаємо, у серпні 2024 року Інформатор писав про те, що місцеві мешканці на вул. Кирилівській, що на Подолі у Києві, почали скаржитись – мовляв, трамвай не ходить Кирилівською понад рік, відтак, порушено транспортне сполучення, і пасажири перевантажують альтернативний транспорт. А в робочих з якоїсь причини скінчилися кріплення рейок до шпал, а також бетонні плити з армованими торцями, які вкладають для зручності між рейками – тож простір всередині почали просто заливати асфальтом: так швидше і дешевше, але не факт, що якісніше.

А ще раніше, у червні 2024-го, ми розповідали, як саме у Подільському районі Києва ремонтували одну з найбільш проблемних з точки зору дорожного покриття вулиць. Проїзну частину переробляли в обидва боки, у сторону Куренівки та Контрактової площі, також перекладали трамвайні колії, встановлюючи залізобетонні шпали замість старих дерев’яних. Крім того, укладали й нові тротуари та монтували комунікації.

Джерело