Зупинку під ялинку: кінцеву трамвайних маршрутів на ДВРЗ здали з порушенням усіх вимог безбар’єрності

Реконструкція трамвайної лінії на вулиці Алматинській у Києві закінчилася у найкращих радянських традиціях – “здали під ялинку”. 31 грудня кінцева зупинка “ДВРЗ” трамвайних маршрутів №№ 23, 32, 33 відновила роботу, не зважаючи на осінні протести громадськості щодо недотриманнях жодних вимог безбар’єрності під час будівництва. Тут не зробили платформу в один рівень з підлогою низькопідлогових трамваїв, що курсують на маршруті № 33, що забезпечило антидоступність кінцевої зупинки для людей з інвалідністю або матусь з колясками.

Про відновлення її роботи повідомила громадська організація “Пасажири Києва” на своїй сторінці у Facebook. Активісти зазначають, що для пасажирів трамвайних маршрутів №№ 23, 32, 33 посадка і висадка відбувається на одній зупинці біля фармкомпанії “Кусум” і ДЮСШ №21. Проте це стосується лише тих, хто може зайти і вийти без сторонньої допомоги, а для маломобільних людей трамвай остаточно став недоступним.

Хоча все можна було виправити ще влітку, коли громадськість звернула увагу на “досягнення” цієї реконструкції під час укладання плитки на платформі. І все, що було потрібно – це вкласти плитку трохи вище. Втім, виявилося, що це “нічийний” проєкт, на який неможливо вплинути. Коли влітку активісти зверталися до місцевого депутата з питанням щодо інклюзивності платформ, то отримали відповідь, що все буде облаштовано згідно проєкту КП “Київпастранс”. А там, у свою чергу, згодом відповіли, що роботи з ними ніхто не погоджував, адже реконструкція проходить коштом меценатів.

“Судячи з раптовості змін, місцевий депутат через КМДА пролобіював відкриття цієї неіклюзивної зупинки “під ялиночку”. До речі, в Дептрансі нам ще на початку жовтня обіцяли провести нараду з цього питання, але далі слів це не пішло”, – повідомляють “Пасажири Києва”.

Про трамваї-перевертні та зміни, які перетворили швидкісний трамвай на звичайний

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що під час будівництва з’їздів з Подільсько-Воскресенського мосту будівельники “переосмислили” маршрут швидкісного трамваю. Так, тепер громадському транспорту доведеться ділити проїжджу частину зі звичайними автівками на з’їзді з мосту на вулицю Петра Вершигори. Раніше лінія швидкісного трамваю на Лівобережжі відмежовувалася від автомобільних доріг бетонними розділюючими бар’єрами.

Також ми розповідали, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі – наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook “Пасажири Києва”, де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Джерело