У наземному переході від Центрального залізничного вокзалу у Києві до трамвайного кільця на вул. Старовокзальній, де розташовані кінцеві зупинки трамваїв №1, 3, 15 та 18, здають в оренду торговельні площі. Прикметно, що саме напередодні новорічних свят столичні прокурори повідомили про підозру колишньому посадовцю КМДА у справі про незаконне відчудження цієї споруди. Збитки тоді оцінили у 63 млн грн, а зараз місце під ятки здають за символічними цінами – у оголошенні зазначена сума в 10 тис грн.
Оголошення про здачу торговельних місць у переході між Залізничним вокзалом та трамвайним кільцем на вулиці Старовокзальній днями з’явилося на профільних онлайн-майданчиках. Його автори зазначають, що мають “власні торговельні місця” у переході, та здають їх у оренду.
“Наявність вільних місць, метраж та ціни уточнюйте у телефонному режимі”, – зазначено у оголошенні.
Ціну за місця автор оголошення на ім’я Наріман зазначив символічну – “10 тис грн”. Зрозуміло, що на такій топовій локації, як перехід у самому середмісті, де щодня проходить шалений пішоходний трафік (а поряд – вхід до ст.м. “Вокзальна”, і вихід до Центрального залізничного вокзалу) оренда торговельних місць коштуватиме дорожче. Втім, якщо йдеться не про звичайні ролети, а просто про місце у переході – а торгівлю там ведуть і просто “з підлоги” – ціна відповідна.
Як “прихватизували” наземний перехід, та що коїться навколо нього сьогодні
Нагадаємо, що у грудні 2024 року Інформатор писав про те, що у Києві через службову недбалість посадовця з комунальної власності були незаконно відчужені будівлі наземного переходу від Центрального залізничного вокзалу. Внаслідок цього громаді міста завдані збитки в особливо великих розмірах – і це 63 млн грн. Тоді вже колишньому посадовцю КМДА повідомили про підозру, фіналом цієї оборудки для нього може стати позбавлення волі на 5 років.
А ще раніше ми робили репортаж з-під Центрального залізничного вокзалу у Києві. Ми перевірили, що відбувається з благоустроєм місцин навколо транспортного хабу, і прийшов до висновку, що для Київблагоустрою головним завданням є не створювати, власне, благоустрій, а, радше, зносити ятки та кіоски. Адже на підходах до одного з найбільших транспортних хабів у Східній Європі нині – сміття й трешові нетрі.