З вулиць Києва нарешті вивезуть понад тисячу автівок, знищені ворожими обстрілами

Новий очільник КМВА Тимур Ткаченко доручив розчистити вулиці Києва від згорілих та знищених ворожими ударами автівок. Він обіцяв приділити цьому увагу в одному зі своїх перших дописів на посаді. Виявилося, що кинутих транспортних засобів у столиці понад тисячу – це надзвичайно багато, враховуючи, що місто розташоване далеко від лінії фронту: відтак, металобрухтом, що захаращував міські вулиці, просто ніхто не займався.

Про доручення вивезти з вулиць Києва автівки, що були знищені російськими обстрілами, і є насправді купками металобрухту Тимур Ткаченко написав у соцмережах. Він зазначив, що таких автівок сила силенна, і їх необхідно вивозити з вулиць, аби привести їх до звичного стану.

“На сьогодні у Києві зафіксовано понад тисячу покинутих автівок. Більшість із них стали символом злочинних дій сусіда-терориста, для якого руйнування й вбивства є головною метою. Водночас багато з цих автомобілів створюють серйозні проблеми: вони звужують проїзд для рятувальної техніки та псують вигляд вулиць і дворів, де їх залишили занепадати”, – зазначив Ткаченко.

За його словами, відповідне доручення вже отримали комунальні служби напередодні. Відтак, з четверга, 16 сісня, почнеться процес вивезення таких транспортних засобів з міських вулиць. А на найближчому засідання Ради оборони міста Тимур Ткаченко обіцяє ще й відпрацювати з профільними службами механізм, завдяки якому такий транспорт евакуйовуватимуть з міських вулиць і надалі.

Зазначимо, що Інформатор вже не раз звертав увагу на необхідність вивезення знищених автівок з міських вулиць. Так, у вересні 2024 року ми зробити репортаж з вул. Мокрої – через понад 8 місяців після того, як житлова багатоповерхівка на ній постраждала від російського обстрілу. Вздовж будинку, як і півроку тому, стояли “запарковані” там чорні вигорілі залишки транспортних засобів.

Припинити зупиняти транспорт під час тривог та наступити “на мозоль” забудовникам – що іще обіцяв розглянути Ткаченко

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що іншим важливим кроком очільника “військової” влади у Києві може стати скасування зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог. За весь час дії цього правила, запровадженого попереднім керівництвом КМВА, кияни подали чимало петицій з проханням припинити зупиняти місто. Зрештою, Київ залишився єдиним містом країни, що зупиняє рух транспорту під час небезпеки. А нардеп Роман Грищук, що відвідав Ткаченка в один з його перших вихідних у кабінеті на Хрещатику, 36 зазначив, що в нього “є відчуття”, що Ткаченко скасує зупинки.

Також ми передавали ще одну тезу від Ткаченка: він назвав головні локації, де переглядатимуть документи про дозволи на забудову. Це “гарячі точки”, де громада Києва веде давню і не завжди успішну боротьбу з забудовниками. Крім того, посадовець обіцяє загалом зосередитись на збереженні архітектурної й культурної спадщини – а тут вже натяк на досить широкий спектр інтересів потужного капіталу у столиці.

Джерело