У Києві з’явився мурал із вченим котиком та цуценям у кашкеті: де побачити і чим він особливий

Київська художниця-муралістка Євгенія Фуллен створила новий стінопис на фасаді притулку у Подільському районі Києва. Тепер “ДворНяшкам Дім” на вул. Георгія Гонгадзе, 24 прикрашають зображення котика в окулярах і песиків, один з яких носить кепі. Сама мисткиня каже: хотіла створити малюнок, повз який складно буде пройти без емоцій – і зі своїм завданням вона впоралася.

Про новий мурал у Подільському районі розповіла сама Євгенія Фуллен на сторінці у Instagram. Муралістка каже: робота над фасадом притулку для тварин була чимось більшим, ніж просто роботою над звичайною будівлею – адже вона підняла свій голос заради тих, хто чекає на любов і турботу.

“Ми прагнули створити простір, який надихає не пройти повз. Дуже сподіваємося, що цей яскравий фасад приверне увагу тих, хто готовий допомагати. Хтось може прийти і знайти тут свого майбутнього друга. Хтось зможе підтримати притулок матеріально чи волонтерством. Навіть маленький крок може стати великою зміною для цих тварин”, – написала Фуллен у соцмережі.

Муралістка зазначила також, що була керівницею проєкту. А от безпосереднє втілення взяли на себе художники Владислав Павленко та Георгій Козлов.

Мурал із Валерієм Залужним та сумна доля пелікана

Нагадаємо, у травні 2024-го Інформатор писав про те, що у Києві створили мурал із зображенням Валерія Залужного. У його автора, Євгенія Кучера, пішло на всю роботу лише 13 годин – при загальній площі в 120 кв.м це вражаюча швидкість. Зазначимо, що у столиці навесні 2024-го ще діяла заборона на створення муралів – відтак, цей шедевр також було створено в обхід офіційних процедур узгодження зі спеціальною комісією Київради.

Крім того, ми розповідали, що у центрі Києва мали зафарбувати мурал із пеліканом та героями твору Віктора Гюго (“Собор Паризької Богоматері”), який знаходився на стіні будинку по вул. Січових Стрільців, 31. Він відомий передовсім через конфлікт, що виник між командою митців, яку очолювала Євгенія Фуллен, та депутатами Київради, зокрема Євгенією Кулебою – щодо естетичної цінності твору. Мурал не було завершено, ба більше, через нього Київрада запровадила тимчасове табу на створення будь-яких стінописів у столиці доти, доки не буде розроблено спеціальні правила із узгодження ескізів та локацій.



Джерело