У Києві тривають посилені заходи з перевірки пасажирських перевізників. Мова про маршрутки: їхній стан, а також поведінка водіїв вже не раз викликали нарікання киян. Інспекційні рейди проводяться у координації з Укртрансбезпекою і викликані невтішною статистикою порушень за 2024 рік. Саме вона змусила новопризначеного очільника КМВА розпочати перевірки, які вже дали неприємні результати.
Про них Ткаченко повідомив на своїй сторінці у соцмережі, зазначивши, що місцями проведення інспекцій були, зокрема, автостанції та кінцеві станції метро, де пасажиропотік найбільший. За перші чотири дні фахівці “Уктрансбезпеки” перевірили 430 пасажирських перевізників.
“За результатами інспектори склали 95 актів на суму понад 1 650 000 грн. Серед порушень – відсутність дозвільних документів у водіїв пасажирського транспорту, які перевозять людей без жодних гарантій безпеки. Та недотримання режиму праці та відпочинку, що ставить під загрозу життя і здоров’я всіх учасників руху”, – повідомив Тимур Ткаченко.
За інформацією “Укртрансбезпеки”, лише на автостанції “Київ” по вул. Симона Петлюри за три дні було складено 19 адмінматеріалів на 393,7 тис грн. А серед основних порушень виявлено не тільки недотримання режиму праці та відпочинку водіїв, а й здійснення міжнародних перевезень без або із вимкненими контрольними пристроями тахографами, або без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку. Крім того, у трьох випадках перевезення пасажирів іноземними перевізниками між пунктами в середині країни проводилися без відповідних дозволів.
Перевірки продовжуватимуться й надалі, ба більше, їх обіцяють зробити регулярними. Але Ткаченко звертає увагу на ще одну важливу “внутрішню” проблему роботи маршрутників. Це питання безкоштовного проїзду для захисників, за яким буде посилений контроль.
“Мене глибоко турбують повідомлення про випадки відмови нашим воїнам у праві на безкоштовний проїзд. Такі інциденти надходять із різних районів столиці, і це абсолютно неприйнятно. Соціальний захист наших захисників — це основа, яку ми зобов’язані гарантувати”, – наголосив очільник КМВА.
Також Тимур Ткаченко додав, що ганебні випадки відмови маршрутників у безоплатному проїзді захисникам нині є, радше, прикрими винятками, ніж системною проблемою. Однак кожна подібна ситуація, акцентує посадовець, не повинна залишатися поза увагою суспільства.
Припинити зупиняти транспорт під час тривог та наступити “на мозоль” забудовникам – що іще обіцяв розглянути Ткаченко
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що іншим важливим кроком очільника “військової” влади у Києві може стати скасування зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог. За весь час дії цього правила, запровадженого попереднім керівництвом КМВА, кияни подали чимало петицій з проханням припинити зупиняти місто. Зрештою, Київ залишився єдиним містом країни, що зупиняє рух транспорту під час небезпеки. А нардеп Роман Грищук, що відвідав Ткаченка в один з його перших вихідних у кабінеті на Хрещатику, 36 зазначив, що в нього “є відчуття”, що Ткаченко скасує зупинки.
Також ми передавали ще одну тезу від Ткаченка: він назвав головні локації, де переглядатимуть документи про дозволи на забудову. Це “гарячі точки”, де громада Києва веде давню і не завжди успішну боротьбу з забудовниками. Крім того, посадовець обіцяє загалом зосередитись на збереженні архітектурної й культурної спадщини – а тут вже натяк на досить широкий спектр інтересів потужного капіталу у столиці.