Між Києвом і Броварами планують побудувати величезний ЖК розміром з ціле місто

Між Києвом і Броварами може з’явитися нове місто, точніше, новий житловий комплекс вражаючих розмірів. Ескізний проєкт забудови території Київської птахофабрики, чия продукція продається під торговельною маркою “Від доброї курки”, був представлений на щорічній зустрічі фахівців з транспортного моделювання. Враховуючи площу, на якій планується побудувати ЖК, тут з’явиться ціле містечко для 40-50 тисяч мешканців.

Про наявність таких планів на своїй сторінці у Facebook повідомив голова ГО “Рада з урбаністики Києва” Віталій Селик. А озвучив їх начальник Управління транспортної інфраструктури КО “Київгенплан” Олексій Шаповалов під час презентації Транспортного моделювання Детального плану території промзони вздовж Броварського проспекту”.

Оцінюючи плюси та мінуси цієї ідеї, Віталій Селик звертає увагу на декілька важливих моментів. По-перше, величезна територія птахофабрики площею 99 га є власністю громади Києва – підприємство орендує цю землю. А вона, до речі, має цільове призначення – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. З одного боку, за цих умов про будівництво ЖК ніби й не може бути й мови, але практика показує, що все можливо.

Територія Київської птахофабрики складається з трьох ділянок, які є власністю громади Києва

По-друге, поява у цьому місці ЖК потребує збудувати на Броварському проспекті дві дворівневі розвʼязки на примиканні Броварської кільцевої і дороги на Зазимʼя.  А це шалені кошти – на думку Селика, громадам Києва та області доведеться скинутися по 4 мільярди гривень, аби мешканцям нового комплексу було зручно добиратися. 

По-третє, було б варто подумати, як поява нового ЖК ускладнить логістику для тих, хто вже двічі на день їздить до Києва та повертається назад. Йдеться про мешканців Броварів, його районів, Зазим’я, які працюють у столиці. І лише їх “вистачає”, аби дороги у пікові години були перевантажені.

Втім, поява нового містечка між Києвом та Броварами – справа не швидка. За словами урбаніста, детальний план території ще на стадії проєктування, потім його має погодити замовник.

“Потім ще кола ухвалень на комісіях Київради, ймовірні опади через протести громадськості. А це ще років 2 мінімум. Варто додати зміну цільового призначення ділянки, скасування півтори сотні (!) обмежень у використанні ділянки. Процес буде не швидким”, – вважає Селик.

Але сама ідея прибрати птахофабрику, яка займає величезну територію при малій кількості працівників, до того ж, псує повітря, здається фахівцю раціональною. Проте замість ЖК він пропонує побудувати бізнес-кластер з офісами та невеликими виробництвами, де могли б працювати не тільки мешканці Броварської громади, а й Лівого берега столиці. Втім, у будь-якому разі потрібно вже зараз вирішувати питання з громадським транспортом, зокрема, запровадити швидкісний трамвай між Києвом і Броварами.

Скандал через забудову ботсаду в Києві: Ткаченко, Кличко та інші “цікавини”

Нагадаємо, як писав Інформатор, скандал у київському ботсаду почався 10 січня із заяви Держаудитслужби про, нібито, передачу частини земель природно-заповідного фонду під забудову керівництвом ботсаду, що перебуває під “парасолькою” НАН України. Ба більше: частину території віддали забудовнику, який цілих шість років докладав різноманітних зусиль, аби керівництво ботсаду стало “зговірливішим”.

Також ми продовжували інформувати про розвиток історії – а вона дуже швидко перетворилася на політичну. Так, новий очільник КМВА Тимур Ткаченко на вихідних вийшов з інформаційним “докором” керівництву НАН України, попросивши оперативно скасувати усі дозволи (за їх наявності). Навіть міський голова Києва вийшов з інформаційного “туману”, зробивши й собі заяву: мовляв, місто радо прийме в НАН України його землі, аби розбити на них свій парк – далебі, вже має досвід.

Джерело