Витяг з реєстру застрахованих осіб — це сформовані індивідуальні відомості про застраховану особу, які можна отримати у паперовій формі, особисто звернувшись до найближчого сервісного центру, або в електронній формі за допомогою вебпорталу електронних послуг. Про це 3 лютого повідомили в Пенсійному фонді України.
Щоб отримати послугу засобами вебпорталу потрібно:
- авторизуватися на вебпорталі електронних послуг за допомогою за кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- у розділі “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”;
- заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” — “Витяг з РЗО”;
- поставити позначку щодо згоди на обробку персональних даних, підписати запит КЕП та натиснути “Відправити до ПФУ”.
За результатом, в розділі “Мої звернення”, з’явиться завдання зі статусом “Виконано”, сформований документ у PDF форматі можна зберегти на електронний пристрій або роздрукувати.
Як авторизуватися у мобільному застосунку “Пенсійний фонд” за допомогою Gov.ID:
- Для авторизації за допомогою банківської картки (Gov.ID) натисніть «Увійти за Gov.ID».
- Натисніть на піктограму стрілочки.
- Оберіть ваш банк з переліку запропонованих.
- Введіть номер банківської картки та натисніть «Продовжити».
- На ваш номер телефона надійде повідомлення з кодом підтвердження авторизації. Введіть код та натисніть «Підтвердити».
- Перевірте персональні дані, що з’явилися на екрані. Якщо все правильно – натисніть «Продовжити».
- Після авторизації у нижньому меню можна переглянути необхідну інформацію в розділі «Інфо» та в особистому профілі.
Переглянути необхідну інформацію можна в розділі «Інфо» та в особистому профілі. У розділі «Комунікації до ПФУ» можна скористатися додатковими сервісами.