Рішення про рух транспорту під час тривог можуть ухвалити вже на наступному засіданні Ради оборони Києва

Рішення щодо руху транспорту під час повітряних тривог можуть ухвалити вже на першому засіданні Ради оборони Києва за нового керівництва Київської міської військової адміністрації. Також там розглянуть алгоритм очищення вулиць міста від автомобілів, пошкоджених внаслідок ворожих атак на столицю. Розглядатимуть і напрацювання, пов’язані з захистом критичної інфраструктури.

Орієнтовний перелік питань виклав у своєму Telegram-каналі новий очільник КМВА Тимур Ткаченко. За його словами, деталі про безпекові питання, що стоять на порядку денному, розповідати не можна. Втім, низку питань все ж можна оприлюднити – йдеться як про транспортні проблеми (точніше – скасування зупинки рухомого складу у Києві під час повітряних тривог), так і про повернення міського простору до нормального вигляду.

“Дуже важливо, щоб безпековий аспект був пропрацьований максимально виважено. За планом — наступне засідання повинно бути вже з конкретними результатами”, — зазначив посадовець.

Важливе напрацювання – алгоритм евакуації понівечених і знищених ударами РФ автівок з вулиць Києва. Вже зараз вздовж доріг та під пошкодженими будинками стоять десятки понівечених автомобілів. Вивезти їх, і навіть рухати, не дозволяють кримінальні провадження, у яких вони виступають у якості речових доказів.

“Ми повертаємо наш міський простір до нормального вигляду. А екстрені служби повинні мати вільний доступ до будинків. Це одна з основ безпеки міського середовища”, — йдеться у дописі.

Чому Кличко звинувачує Ткаченка в узурпації влади у Києві

Нагадаємо, активність Тимура Ткаченка на посаді очільника КМВА вже викликала жорстку реакцію з боку міського голови Києва, Віталія Кличка. 29 січня він виступив із звинуваченням посадовця в узурпації влади у Києві. Мер заявив, що Ткаченко блокує життєдіяльність міста й не пропускає виплати киянам, що постраждали від російської агресії.

Одним з прикладів такої діяльності можна назвати запуск неробочого ліфта у відремонтованому в 2023 році підземному переході поряд із Шулявським шляхопроводом. Ткаченко розповів, що ліфт не працював через нібито “сертифікацію”: як виявилося, зробити так, аби обладнання працювало, можна було б і без довготривалих процедур.

Джерело