Мешканці Київщини зіткнулися з неможливістю передати показники лічильників через особисті кабінети на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі. Сайт нібито працює, але вхід до кабінету “заборонено”. Виявилося, що цей сервіс було оновлено, проте попередження про незручності та алгоритм подальших дій були надані таким чином, що споживачі цього не помітили.
Про проблему зі входом до особистого кабінету у соцмережі повідомив мешканець Фастівського району Денис Цвібель, назвавши це квестом “Вгадай, куди надавати показники?” На спробу передати цифри з лічильника він отримав відповідь “Запущено новий особистий кабінет, реєструйтеся за посиланням та передавайте покази”. Тобто, наразі мешканці Київщини мають зареєструватися у кабінеті заново, аби передавати покази, відслідковувати обсяги спожитої електроенергії, дізнаватися про стан розрахунків.
Втім, як виявляється, не всі: якщо на сайті ДТЕК зайти у розділ “Особистий кабінет”, а потім натиснути на “Перейти в особистий кабінет”, внизу сторінки можна виявити попередження. Йдеться про те, що з 20 січня 2025 року запущено оновлений особистий кабінет для клієнтів, які відносяться до деяких районних підрозділів ДТЕК Київські електромережі. Зокрема, це стосується таких підрозділів:
- Фастівський;
- Макарівський;
- Рокитнянський;
- Сквирський;
- Ставищенський;
- Таращанський;
- Тетіївський;
- Згурівський;
- Яготинський (частина Згурівського);
- Іванківський;
- Поліська дільниця Іванківського РП;
- Переяслівський.
При цьому кожен з підрозділів містить купу населених пунктів – переглянути їхній перелік можна, якщо натиснути на потрібний районний підрозділ. Але чомусь споживачі про це не знали, і ті, хто дотягнув до 3 лютого, не встигли вчасно передати показники, поки намагалися розібратися зі старим та новим особистим кабінетом. У коментарях дописувачі цікавляться, в чому складність “перетягнути” базу споживачів, адже це не паперовий архів у коробках, але ДТЕК на це питання поки не відповів.
Сайт та соцмережі ДТЕК Київські електромережі побили рекорди переглядів у 2024 році
Як повідомляв Інформатор, 2024 рік, впродовж якого кияни чимало часу провели без світла, став для сайту ДТЕК роком стрімкого розвитку. Якщо порівнювати з 2023 роком, відвідуваність сайту зросла у 9 разів та перевищила позначку в 9,1 млн. Кількість переглядів розділу “Відсутня електроенергія” сягнула відмітки в понад 39 мільйонів. Саме тут споживачі знаходили графіки відключень, перевіряли поточні відключення за своєю адресою та залишали заяви про відсутність світла. Але головною “зіркою” став новий функціонал, запроваджений наприкінці весни 2024 року – графіки стабілізаційних відключень, яким скористалися 1,2 млн разів лише за пів року.
Також ми розповідали про необхідність передавати показники лічильника навіть під час знеструмлень. І аж надто, якщо вони були значними: це допоможе споживачам заощадити на сплаті рахунків. У компанії повідомили, що через відключення споживання в деяких споживачів могло зменшитись. Тому, щоб все було коректно, і домогосподарства не отримували платіжки з нарахуванням середніх витрат на електрику, показання потрібно внести до 3-го числа наступного місяця.