Розробники гри S.T.A.L.K.E.R. 2 з компанії GSC викладають відео та світлини з локаціями, що формуватимуть оточуючий ігровий світ. Однією з них став старенький трамвай, що припаркований просто на болоті: локація є досить моторошною завдяки сугестивному саундтреку, палаючій діжці зі сміттям та загалом закинутому зовнішньому вигляду. Втім, такий трамвай існує в реальному світі – колись його перетворили на плавучу “дачу”, а нині закинули на одній зі станцій з човнами біля Києва.
Про нову локацію у грі S.T.A.L.K.E.R. 2 написали ентузіасти зі спільноти “Бар “Апокаліпсис” у Facebook, присвяченій цій грі. Так, у дописі зазначено, що компанія-розробник GSC днями виклала одну з локацій майбутньої гри, старенький трамвай на воді. Саме відео досить моторошне: атмосферу створює саундтрек, і зовнішнє оточення – болото, палаюча діжка зі сміттям тощо.
“Схоже, що цей трамвай взятий з реально існуючого трамваю на воді, який розташований у Київській області. Фото цього незвичайного “річкового трамвая” були зроблені біля села Рожни на річці Десна. Колись цей звичайний трамвай був переобладнаний в плавучу дачу на воді, але зараз вона покинута і доживає свій вік в одній з бухт Рожнів”, – написали у спільноті.
Дійсно, плавучий трамвай нині пришвартований біля села Рожни. А у коментарях під дописом користувачі дописали, що ще у 90-ті роки списані корпуси трамваїв ставили на понтони та тягли буксирами з заводу “Ленкузня” у Києві (на Рибальському півострові) до Прип’яті. Там їх використовували, як житло для охоронців та місця зберігання інвентаря – весел, кочетів, рятувального начиння та якорів.
Додамо, що сама гра S.T.A.L.K.E.R. 2 ще далека від завершення. Фанати гри чекають на неї вже впродовж десятиліття – а розробник лише час від часу “розігріває” цікавість до неї, викладаючи відео чи світлини з ігрових локацій.
Найдавніший тридверний трамвай Києва відправився на металобазу, а у місті немає жодного працюючого ретро-вагона
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у жовтні 2024 року старий червоний трамвай, що багато років використовувався рестораном MacDonalds на Севастопольській площі як дитяча кімната та місце для святкування днів народження, несподівано зник. На жаль, чеська Tatra T3, яка новенькою прибула до Києва наприкінці 1976 року, не відправилась ані на реставрацію, ані на постамент, аби стати пам’ятником трамвайного руху. Її сліди знайшлися на металобазі у Василькові, тож, найімовірніша доля трамвая – утилізація та перетворення на металобрухт.
Також ми розповідали, що у Києві нині немає жодного працюючого ретро-трамвая. Таємнича історія зникнення та “реставрації” старовинного вагону типу 2М з бортовим номером 919, що майже 30 років стояв на постаменті біля Подільського трамвайного депо, здається, закінчилася нічим. Точніше, стало зрозуміло, що найстарішому київському трамваю, який був би “на колесах”, не 96, а 51 рік. Наразі КП “Київпастранс” продовжує капітальний ремонт вагонів Т3, що були побудовані у Празі, в 1973 році.