Ніяких папірців, все у смартфоні: в YASNO оновили абонентську книжку

Компанія-постачальник електроенергії YASNO оновила розділ “Абонентська книжка” в Особистому кабінеті. Наразі у смартфоні кожного клієнта зберігається інформація, яка раніше накопичувалися у вигляді “паперових носіїв” з квитанціями про оплату електроенергії. Тепер вся історія та статистика доступна просто в телефоні.

Пр оновлення абонентської книжки, яке було одним з найактуальніших запитів клієнтів компанія Yasno повідомила на своїй коропоративній сторінці у Facebook. Більше ніяких паперових книжок, які потрібно заповнювати від руки і довго гортати у пошуках необхідної інформації. В електронній, що розташована в Особистому кабінеті, можна миттєво дізнатися статистику свого споживання та платежів за електроенергію.

Перевірити дані по своєму особовому рахунку можна за останні кілька років. В новій абонентській книжці кияни мають можливість побачити обсяг споживання за конкретний місяць, дізнатися, яку суму було нараховано до сплати, перевірити надходження платежів у певний період, переглянути та завантажити рахунок. Тут же зберігаються квитанції, які можна переглянути та завантажити. 

Аби перевірити необхідну інформацію, потрібно лише зайти в особистий кабінет та клікнути на розділ “Особові рахунки”. ВYASNO нагадують, що крім контролю за станом особового рахунка в Особистому кабінеті можна швидко передавати показання лічильника, сплачувати рахунки без комісії, обмінювати бонуси на пропозиції партнерів у рамках програми лояльності YASNOЛОВ, отримувати консультації фахівців через чат. 

У компанії YASNO створюють сервіси для розсіяних забудьків та виявляють, коли кияни найгірше платять за світло

Нагадаємо, раніше Інформатор розповідав, що у компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, виявили період найактивніших розрахунків киян за спожиту електрику. Для тих, хто не любить накопичувати борги, проміжок часу, коли потрібно розрахуватися, зовсім невеликий – з 11 по 20 число кожного місяця. Але найчастіше кияни “тягнуть” з розрахунками до останнього.

Крім того, ми писали про те, що у Yasno розробили спеціальну послугу щодо платежів за світло. Завдяки новій функції, ті, хто забувають своєчасно сплачувати за електроенергію, можуть більше не хвилюватися через прострочені платежі та накопичення боргів. До того ж, опцію можна налаштувати зручним для споживача способом.

Джерело