Офіційний онлайн-портал Києва поповнився новими дашбордами, що містять корисну інформацію в умовах можливих знеструмлень. Вони стали доступні завдяки участі киян в опитуваннях, що тривали з 28 січня до 11 лютого у “Києві Цифровому” та стосувалися готовності будинків до енергетичних криз і роботи інтернет-провайдерів під час відключень світла. За допомогою дашбордів мешканці столиці можуть оцінити рівень підготовки свого будинку та району до можливих кризових ситуацій , а також дізнатися про доступність провайдерів у своєму районі та їхню готовність до позаштатних ситуацій.
Про нові інформаційні панелі, що з’явилися на офіційному порталі столиці, команда “Києва Цифрового” повідомила на своїй корпоративній сторінці у Facebook. На дашборді “Енергостійкість”і можна переглянути дані про рівень енергонезалежності житлових будинків Києва, їхні альтернативні джерела живлення та доступність укриттів поруч. Крім цього, тут можна побачити кількість будинків, які брали участь у міських програмах енергостійкості та обладнані альтернативними джерелами енергії – генераторами та сонячними панелями. Також він містить дані про відсоток будинків, де під час відключення світла працюють ліфти, насоси, є світло в під’їзді та наскільки близько до будинків перебувають укриття.
На дашборді “Друге опитування про інтернет” є інформація про інтернет-провайдерів, які працюють під час відключень. Зокрема, про тривалість надання послуг – можна переглянути, які з них працюють 1‒2, 3‒4, 5‒7 або понад 8 годин. Також тут є дані щодо технології підключення до інтернету (кабель/оптоволокно) у різних районах міста, рейтинг популярності інтернет-провайдерів та порівняння, хто покращив тривалість роботи після результатів першого опитування у “Київ Цифровий”.
У Києві Цифровому з’явилися нові сервіси та проходить опитування щодо ярмарків
Нагадаємо, Інформатор писав про нові сервіси, що з’явилися у застосунку “Київ Цифровий”. Загалом, цифровізація та розвиток електронних сервісів у Києві у 2024 році вийшли на новий рівень. І найкраще це доводить 13 місце серед 193 міст світу, яке столиця посіла у рейтингу Local Online Services Index від ООН, що оцінює рівень цифровізації та запровадження електронних інструментів.
Також ми повідомляли, щоу мобільному застосунку “Київ Цифровий” стартувало нове опитування – влада хоче дізнатися про ставлення киян до різних форм вуличної торгівлі. Воно триватиме до 27 лютого, а за його результатами у Департаменті промисловості та розвитку підприємництва КМДА сподіваються навести лад, зокрема, з несанкціонованою торгівлею.