Дивлюсь, а міська електричка вже поїхала: кияни скаржаться, що їх дурять з розкладом відправлення

Кияни, які регулярно користуються кільцевою електричкою, обурюються через некоректну інформацію у розкладі. Дякувати, що йдеться не про час відправлення поїздів, але від того не легше. Поки дістанешся “правильної” платформи, а не тієї, що вказана у розкладі, бачиш лише “хвіст” електрички.

Навести лад з інформацією щодо колій, з яких відправляються поїзди, кияни просять у Telergam-каналі Kyiv City Express. При цьому зазначається, що подібні скарги стали з’являтися ще у травні, але за майже рік нічого не змінилося на краще. Зокрема, йдеться про ранковий маршрут о 08:09 зі Святошина до Почайної, для якого в розкладі вказана платформа відправлення № 1. Але, приходячи на першу платформу, пасажири виявляють, що поїзд стоїть на сьомій, і якщо в тебе є час та спортивна підготовка – вважай, пощастило, інакше – чекай на наступний потяг.

“Розклад колій для станції Святошин не діє сподавна! Тільки вдерся на першу, а поїзд стоїть на 7-й, до якої дістатися – це як на Еверест залізти. Я не маю як пасажир приходити на 10 хвилин раніше, аби ходити і питати, “а де мій потяг на Почайну?” Сьогодні просто на останніх хвилинах я залажу на першу платформу, щоб побачити, що мій поїзд не тут. І коли забігла в потяг у 08:09 і відразу за мною закрилися двері, я ледве змогла віддихатися. Це просто якесь знущання!”, – написала у коментарях одна з пасажирок.

Її підтримуть й інші кияни, хоча дехто зазначає, що бігти з 1-ї на 7-му колію – це ще нічого, значно гірше, коли треба попасти з 4-ї на 7-му. Пасажири обурюються, що навіть якщо пильно слідкувати за оновленнями, все одно попадеш у халепу. І закликають залізницю перевірити, що відбувається з коліями у розкладі та, можливо, повідомляти людей у якийсь альтернативний спосіб про зміни у місці відправлення потягу.

На Борщагівці у Києві гниють десятки вагонів міської електрички

Інформатор розповідав, що на запасних коліях на Борщагівці утворився справжній “цвинтар” зі старих потягів міської електрички. Вони так і залишилися на балансі КП “Київпастранс” і не працюють вже три роки – з часів, коли міська електричка перетворилася на Київську кільцеву електричку та перейшла у підпорядкування Укрзалізниці. Старі вагони виявилися нікому не потрібними, і наразі їх потроху знищує іржа, опади та вандали. Деякі з них ще у цілком пристойному вигляді, принаймні, з цілими вікнами та сидіннями. Найбільше розкурочення спостерігаються у кабінах машиністів, що не дивно – двері усюди відчинені. 

Також ми писали, що в застосунку “Київ Цифровий” з’явився графік курсування кільцевої електрички Києва. Тепер пасажири онлайн через застосунок можуть планувати свій маршрут. Це можна зробити через розділ “Рух транспорту”. Також у застосунку Укрзалізниці заздалегідь можна придбати квиток. Оплатити проїзд можна у Київ Цифровий таким чином:

  1. Виберіть “Придбати QR-квиток” – “Кільцева електричка”,
  2. Виберіть кількість одноденних квитків і спосіб оплати,
  3. Натисніть “Придбати”.

Джерело