Відновив роботу другий вихід зі ст.м. Теремки: саме його почистили після публікації Інформатора

В суботу, 1 березня, на станції метро “Теремки” відновив роботу один з вестибюлів, що був закритий ще від початку повномасштабного вторгнення Росії. Йдеться про вестибюль №1, що веде зі станції у напрямку ТРЦ “Магелан”. Зазначимо, ще навесні 2024 року непрацюючий вестибюль перебував у жалюгідному стані, що помітив Інформатор – втім, пізніше його таки привели до ладу.

Про відкриття вестибюля стало відомо з повідомлення, що КП “Київський метрополітен” розмістив у соцмережах. Згідно з інформацією, з 1 березня вестибюль №1 станції “Теремки” працюватиме на вхід та вихід для пасажирів з 5:47 до 22:22. Вестибюль №2 працює без змін: з 5:50 до 22:25.

Крім того, у КП “Київський метрополітен” додали, що у разі оголошення повітряної тривоги всі підземні станції метрополітену цілодобово працюють у режимі укриття. На вхід відкриті всі без винятку вестибюлі.

Вестибюль №1 – це той самий вихід з метро, де у березні 2024 року Інформатор зафіксував суттєве погіршення благоустрою. Там утворилося стихійне звалище: лежали купи стаканчиків з-під кави, сміття в пакетах, а сам вхід до метро та підземного переходу перебував у жалюгідному стані. Впродовж нетривалого часу після нашої публікації комунальники навели лад із вестибюлем – почистили його від сміття й відмили графіті.

Як на Теремках борються з “паркунами”: пишуть петиції і скаржаться у соцмережах

Нагадаємо, раніше Інформатор писав, що у київському ТРЦ “Магелан”, що на житловому масиві “Теремки”, ігнорують ініціативу від місцевих мешканців про облаштування додаткової пішохідної смуги на парковці. Ідея полягає у виділенні простору для руху пішоходів: зараз тим, хто йде до торговельного центру з боку проспекту Глушкова, доводиться прослизати між щільно припаркованими автівками. Ініціатор каже: вже декілька разів звертався до менеджменту ТРЦ – втім, жодної відповіді так і не отримав.

Також у вересні 2024 року ми розповідали, що разом із відкриттям повноцінного руху тунелем метро на “синій” лінії у Києві повернулася стара, але добре відома проблема нестачі перехоплюючих паркінгів в районі Теремків та Іподрому. Чи, радше, небажання водіїв платити за паркування своїх автівок на спеціально відведених для цього місцях. Так, двори житлових будинків поблизу кінцевих станцій метро знову перетворилися на “парковку” для мешканців Київської області.

Джерело