Майже половину опитаних у Києві Цифровому влаштовує розміщення торговельних наметів у столиці

44% опитаних у застосунку “Київ Цифровий” жителів столиці влаштовує розміщення торгівельних наметів у місті. Близько третини киян вважає, що такі конструкції захаращують місто, і виступають за скасування дозволів на таку форму торгівлі. Чверть містян ніколи не купують їжу в таких наметах.

Про це стало відомо після завешення опитування про міські торговельні намети у столиці, що днями завершилося у застосунку “Київ Цифровий”. Так, на запитання, чи влаштовує містян розміщення торгівельних наметів у місті, 44% відповіли, що так, у наметах зручно купувати їжу і сувеніри, 39% – ні, намети захаращують місто, 12% – обрали варіант “все одно”, 5% – інший варіант.

На запитання, чи купують вони продукти в торгівельних наметах, 27% відповіли, що купують в наметах біля дому чи роботи, 47% – іноді купують, але надають перевагу ринкам чи супермаркетам, 25% – ніколи не купують в наметах, 1% – інший варіант. А на запитання, що найчастіше люди купують в торгівельних наметах, 71% відповіли “овочі і фрукти”, 12% – “хліб і солодощі”, 6% – “напої”, 6% – “іграшки і сувеніри”. 5% обрали інший варіант відповіді.

Також у користувачів спитали, чи відвідують вони міські ярмарки, на що 28% відповіли, що відвідують, 38% – іноді відвідують, 23% – знають про ярмарки, але їм не цікаво їх відвідувати, 9% – не знають коли і де проходять ярмарки, 2% – інший варіант. А на запитання про стихійну торгівлю, 1% відповів, що стикалися з нею і повідомляли в поліцію, 2% – про повідомляли до служби 1551, 69% обрали варіант “так”, але нікуди не повідомляли, 25% – не пам’ятають таких випадків, 3% обрали інший варіант.

Серед іншого, у користувачів запитали, який напрямок потрібно розвивати першочергово, щоб торгівля в місті стала зручнішою. 24% відповіли, що сервіс із розкладом роботи ярмарків і торгівельних наметів, 24% – можливості безготівкової оплати, 18% – екологічність торгівельних майданчиків, 14% – цифрові інструменти для боротьби зі стихійною торгівлею. Ще 14% обрали варіант із доступністю торгівельних майданчиків, 6% – інший варіант.

Тест-драйв мапи безбар’єрності від Кличка: косо-криво, аби було

Нагадаємо, днями Інформатор провів тест-драйв мапи безбар’єрності від Кличка, що її було представлено у Києві Цифровому. Вона виявилася, м’яко кажучи, сирим продуктом: на ній навіть не позначено, що офіс самого Віталія Кличка має пандуси і цілком обладнаний для відвідин людьми з інвалідністю.

Також нещодавно ми написали про те, що мобільний застосунок “Київ Цифровий” отримав нові можливості, які допоможуть контролювати тих, хто порушує правила паркування. Тепер за його допомогою можна не лише отримувати попередження про закінчення часу паркування або оплачувати штрафи за порушення його правил. У разі несвоєчасної сплати штрафів система автоматично передасть матеріали до виконавчої служби для примусового стягнення.

Джерело