Зроблять, аби вона шепотіла, а не волала: у КМДА переглянуть розміщення реклами в метро Києва

У КМДА готують зміни до правил розміщення реклами у київському метро. Там зауважують, що нині існує еклектика із поєднанням сучасних цифрових конструкцій та застарілих об’єктів, на кшталт банерів, чи й наліпок. А відтак, правила треба змінювати – найпершою ж новацією буде впорядкування “інформаційного шуму” у підземці.

Про наміри переглянути правила розміщення реклами в метро заявив заступник міського голови КМДА Валентин Мондриївський, зробивши допис у Facebook. Він зазначив, що у питанні реклами прийшов час змінити й осучаснити підходи.

“Ми всі бачимо, що зараз реклама в метро — це поєднання сучасних цифрових конструкцій з технічно застарілими об’єктами, наклейками та банерами, які іноді більше дратують, ніж інформують. Інформаційний шум, що тотально заповнює простір, потребує упорядкування”, – написав Мондриївський.

За його словами, він, як заступник голови КМДА, розробляє нові правила розміщення реклами разом з Управлінням з питань реклами КМДА і КП “Київреклама”. Йдеться як про ті повідомлення, що пасажири бачать у вагонах метро, так і про рекламу на станціях.

“Перший крок — розробка класифікатора й оновлення нормативної бази з чіткими вимогами, заборонами та обмеженнями. Що далі? Будемо реформувати рекламний простір метро, аби він став естетичним, зручним і не перевантажував пасажирів”, – зазначив заступник Кличка.

Зауважимо, що Валентин Мондриївський жодним словом не згадав розподіл доходів від реклами: нею займаються згадані вище КП “Київреклама” і профільне управління у КМДА. Але самий КП “Київський метрополітен” декілька років тому скаржився, що реклама майже не приносить йому статків, відтак, він де-факто віддає свої площі задарма.

Зупинка транспорту в тривогу: Кличко лякає Ткаченка, а той знайшов модель, яка розблокує рух

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що в Кличка лякають Тимура Ткаченка відповідальністю за рух транспорту під час повітряної тривоги. Відповідну заяву зробив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник під час публічної дискусії про скасування заборони на рух транспорту. Поворозник нагадав, за яких умов було прийняте таке рішення, й зауважив, що були й причини, за яких його так і не скасували за весь час війни.

Про дражливе для киян питання ми писали не раз: насправді Київ – єдине місто, що під час тривог зупиняє свій транспорт. Тому КМВА вийшла з конкретними ідеями. Одна з них – запропонувати водіям самостійно вирішувати, чи бажають вони слідувати в укриття, щойно була оголошена повітряна тривога. Ще однією новацією може бути підвищений чи “понижений” рівень тривоги – скажімо, під час тренувальних польотів ворожої авіації рух точно спиняти не будуть.

Джерело