Пісне меню та рай для ласунів: на Подолі відкрилося друге кафе-пекарня Франик

У Києві на Подолі відкрився другий заклад від популярного кафе-пекарні “Франик”, добре знайомого поціновувачам запашної випічки. Нова локація розташована у самому серці Подолу, на вул. Спаській, ½, поруч зі станцією метро “Контрактова площа”. Крім величезного вибору круасанів та сінабонів, тут широкий асортимент страв та напоїв.

Про відкриття нового закладу на Подолі власники повідомили у Instagram. Засновниками мережі є Дмитро Собакарь та Дмитро Риман – власники закладів “Фотограф”, “БІФ”, “Той самий Баранчик”, а свій перший столичний “Франик” вони відкрили у листопаді 2024 року на Великій Васильківській. Гостям пропонують сніданки впродовж цілого дня, хліб та випічку з власної пекарні, основні страви та напої – від різних видів кави до вина та коктейлів.

Звісно, найголовніше, за чим йдуть кияни до “Франика” – це круасани, які тут подають на любий смак. Справжніми фаворитами є круасан “Три молока”, що поєднує вершки, згущене молоко, крем-сир та ще й карамельно-вершкову глазурь – його вартість становить 174 грн. Та круасан “Фісташка-франжипан”, який запікається двічі, містить фісташку всередині, фісташку в кремі і зверху, і коштує 218 грн. 

У новому “Франику” великий вибір сніданків, що можна скуштувати впродовж цілого дня. Наразі є пісне меню – зі стейком з цвітної капусти та пасти з томатами та оливками. Обіди та вечерю можна замовити з 12:00 до 20:00, а відкривається заклад о 8-й годині, пропонуючи величезний вибір кави.

Як “Черноморка” прийшла до ТРЦ, а кияни кпинять з рожевенької “бабусиної” каструлі за ціною iPhone 16

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у одному з найбільших ТРЦ Києва, Respublika Park, днями відкрила свій ресторан мережа “Чорноморка”. Це перший її заклад у торговельно-розважальному центрі, а особливою “фішкою” відкриття саме цього закладу стала устрична дегустація. Пропонують і доставку – по місту, зокрема, у Голосіївському районі, де розташований ТРЦ.

А ще, ми розповідали, як жартують українці зі звичайної каструлі, що виставлена на продаж на одному з традиційних українських Інтернет-майданчиків з продажу товарів онлайн. Справа в тому, що її ціна виходить за розумні межі й складає декілька місячних зарплат. Кухонне начиння вже стало мемом, бо у коментарях до товару вже кілька років поспіль кпинять з тривіальності баняка і його ціни. Елегантності жартам додає колір каструлі (рожевенька), форма (як в бабусі на кухні), матеріал (мідь) та навіть особливості дизайну (ручки кріпляться до баняка маленькими гвіздочками).



Джерело