Гарік Корогодський оголосив про новий Тиждень дорослого стажера – хто може доєднатися

Київський бізнесмен і меценат, власник ТРЦ Dream та засновник БФ “Життєлюб” Гарік Корогодський оголосив про початок сьомого “Тижня дорослого стажера”. Минулорічний проєкт був дуже успішним – майже 300 компаній були готові взяти на роботу стажера віком 50+, а 130 трудолюбів були працевлаштовані. Після оплачуваного стажування дорослі трудолюби отримали роботу в банках, ІТ та юридичних компаніях.

Про старт нового Тижня дорослого стажера Корогодський повідомив на своїй сторінці у Facebook. Проєкт стартує 31 березня, але кінцева дата для реєстрації компаній, які хочуть взяти участь – 20 березня. Зареєструватися можна за посиланням, заповнивши спеціальну форму.

“Візьміть стажером Трудолюба. Людину 50+, без проблем на кшталт “діти захворіли” чи “я побуду на удальонці, з Балі”. Наші стажери не бояться роботи, не запізнюється на дзвінки і не хворіють на притаманні юності розлади. Якщо ваш бізнес хоче отримати не просто працівника, а людину з досвідом, відповідальністю та бажанням працювати – реєструйтеся”, – закликав Гарік Корогодський потенційних роботодавців.

Проєкт “Трудолюб”, запроваджений благодійним фондом “Життєлюб” – це не просто про можливість отримати нову роботу, а й нове життя та нові сенси. Під час “Тижня дорослого стажера” трудолюби мають шанс для набуття практичного досвіду та опанування нової професії. І успіх попередніх проєктів доводить, що бізнес отримує мотивованих, дисциплінованих та відповідальних співробітників, які, з одного боку, мають досвід, з іншого – відкриті до навчання та отримання нових знань.

Корогодський підтвердив: він піде в мери Києва, а агітацію проводив у геть незвичному форматі

Нагадаємо, у серпні 2024 року Інформатор писав про те, що київський бізнесмен, співвласник ТРЦ DREAM Гарік Корогодський підтвердив, що піде у мери Києва під час наступної виборчої кампанії. Він оприлюднив соціологічні оцінки, за якими у разі виходу в II тур виборів здатен перемогти, і потролив Віталія Кличка, назвавши міського голову найефективнішим членом своєї команди. Цікаво, що з минулої виборчої кампанії, за словами Корогодського, його пізнаваність (один з основних параметрів на виборах) зросла з 17% до приблизно 50%, відтак, про нього знає кожен другий киянин.

Також ми розповідали, що Корогодський провів сеанс зустрічі із відвідувачами ТРЦ в форматі “сподівальні”. Концепція заходу передбачала зустріч та особисте спілкування, а прийти до ТРЦ міг будь-хто після попередньої реєстрації. Сам Гарік, ймовірно, використає “сподівальню” задля збільшення пізнаваності у власній передвиборчій кампанії.

Джерело