На будівництві метро на Виноградар буде створено перший в Україні двоповерховий тунель

У Києві триває будівництво метро на Виноградар, яке має стати  продовженням Сирецько-Печерської лінії столичного метрополітену. За перші півроку підрядник, яким є компанія “Автострада”, побудував лише 0,59% від загального обсягу робіт. Втім, наразі у Київському метрополітені стверджують, що тривають вони цілодобово і навіть є шанс своєчасного закінчення будівництва попри нещодавні заяви міської влади щодо відсутності фінансування будівництва. 

За твердженням головного інженера КП “Київський метрополітен” Арсена Ісакова, з яким поговорили журналісти телеканалу “Київ”, роботи йдуть повним ходом, і вже багато чого зроблено. Готовий правий тунель від станції “Сирець” до станції “Мостицька”, і наразі йдуть підготовчі роботи на шести майданчиках до різного об’єму робіт. Водночас будівельники роблять вертикальний стовбур, який знадобиться, коли буде побудований лівий тунель від Сирця до Мостицької.

“На одному з майданчиків вперше в Україні будується дворівневий тунель – рішення нестандартне, але будівництво триває в щільній забудові. Через відсутність простору ми не можемо будувати в класичному стилі, тобто, паралельно два тунелі в одній площині. На початку вони будуються, як зазвичай, і йдуть паралельно один одному, а потім сходяться та виходять на другий рівень”, – зауважив Ісаков.

За словами головного інженера, крім того, зараз будується моноліт тунелю, де будуть ходити поїзди. Роботи тривають цілодобово, найбільш “гучні” виконуються лише вдень. У метрополітені запевняють, що метро на Виноградар буде готово у першому кварталі 2027 року. 

Владі Києва бракує грошей, аби завершити будівництво метро: планують позичати

Нагадаємо, в грудні 2024 року Інформатор писав про те, що у КМДА вже не так впевнені у тому, що метро на Виноградар поїде за 2,5 роки. З’ясувалося, що міській владі таки бракує тих-таки 14 млрд грн. А очільник Департаменту транспортної інфрастрктури Руслан Кандибор зробив заяву про те, що добудова “залежатиме від фінансування”.

Також ми розповідали про те, що міська влада планує позичати суму, необхідну для добудови метро. Вже наприкінці грудня 2024-го стало зрозуміло: у найближчій перспективі на відновлення робіт передбачена невелика сума, а поки компанія-підрядник займається продовженням зеленої лінії без авансу та за власний кошт.

Джерело