Дістати Кличка одним акордом: кияни підписали вже дев’яту петицію про дозвіл руху транспорту в тривогу

Кияни зібрали понад 6 тисяч підписів під онлайн-петицією про дозвіл руху громадського транспорту під час повітряної тривоги у місті. Тим самим мешканці столиці підкреслюють важливість питання про недопустимість зупинки руху автобусів, тролейбусів, трамваїв та метро – адже ця петиція вже дев’ята за рахунком. На усі попередні керівники міста, Віталій Кличко та його підлеглі у КМДА, відповідали відмовою.

Про набрання черговою петицією про рух комунального транспорту під час повітряної тривоги свідчать дані на офіційному порталі міста. Станом на ранок понеділка, 17 березня 2025 року, відозва містить вже 6007 підписів – тобто тепер вона має бути розглянута керівництвом КМДА. При цьому у тексті йдеться саме про заклик до Віталія Кличка – “одуматись” та дозволити рух транспорту.

“Прошу усіх киян підтримати цю петицію, з надією на те що мер Віталій Кличко одумається, і дозволить рух громадського транспорту під час повітряних тривог. У людей немає змоги нормально добиратися на роботу або додому, а якщо це стосується тривог у вечірньо-нічний період – то не у всіх є змога добиратись до своїх домівок, (і люди змушені) ночувати на вулиці. Ці незручності напряму залежать від Віталія Кличка, оскільки він мер Києва. Люди потрапляють у таку ситуацію завдяки цьому “недолугому” рішенню, не отримавши ніяких компенсацій за незручності”, – зазначив автор відозви Владислав Синільніченко.

Крім того, автор зазначає, що пасажири, які залишають громадський комунальний транспорт під час тривоги, не перебувають у безпечних місцях у своїй масі – вони продовжують стояти на зупинках міського транспорту, очікуючи на сигнал про скасування обмежень. У якості прикладу Синільніченко наводить киян, що стоять на зупинках біля ст.м. “Лук’янівська”, де досить часто трапляються інциденти з падінням ворожих ракет та “Шахедів”.

Як Рада оборони Києва переносила питання транспорту, а в Кличка лякали Ткаченка відповідальністю

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що у середу, 12 березня 2025 року Рада оборони Києва прийняла рішення перенести питання змін алгоритмів роботи наземного громадського транспорту й метро під час повітряної тривоги на наступне засідання. Основною причиною стала незгода посадовців КМДА з напрацюваннями, що їх запропонували у військовій адміністрації: згідно з ними, відповідальність за рух чи зупинку рухомого складу хотіли перекласти на самих водіїв. Також не було запропоновано жодних варіантів щодо руху метрополітену відкритими ділянками ліній на Лівобережжі.

А за тиждень до цього засідання ми повідомляли, що в Кличка почали лякати Ткаченка відповідальністю за життя киян-пасажирів, та й водіїв, громадського транспорту. Перший заступник голови КМДА Микола Поворозник виступив на заході, присвяченому відкриттю руху транспорту під час повітряної тривоги у Києві, нагадавши про небезпеки такого рішення.

Джерело