Бренд паперових виробів Kleenex та база даних про кінематограф IMDb створили рейтинг The Kleenex Score, що визначає рівень емоційності фільмів. Завдяки цьому рейтингу глядачі будуть готові до найчуттєвіших сцен у фільмі, що змушуватимуть глядачів плакати. Так вони знатимуть, чи варто підготувати коробку серветок для перегляду фільму або мультика, кажуть у команді.
Kleenex та IMDb.com об’єдналися, щоб запустити рейтингову систему The Kleenex Score, яка допомагає кіноглядачам підготуватися до неминучих сеансів плачу. Ця система класифікує фільми на основі їхнього потенціалу викликати сльози, нарешті даючи відповідь на давнє запитання: «Мені принести одну серветку чи всю коробку?» Партнерство включає підібраний список «Tearjerker Titles», який охоплює ностальгічну класику та сучасні фільми, дає змогу кіноманам підготуватися, перш ніж вони опиняться в незручному становищі витираючи сльози рукавами.
Користувачі можуть обрати бажаний жанр, наприклад романтичні фільми або стрічки для всієї сім’ї. Біля кожного фільму й мультика є «сльоза» з рейтингом від 0 до 5, що визначає, наскільки сумною буде стрічка. Кожен охочий може «поплакати» над фільмом відповідною кількістю сльозинок. Більшість глядачів позитивно відгукнулися про рейтинг. Зокрема пишуть, що хотіли б знати про The Kleenex Score до того, як дивилися сумні історії.
Як раніше повідомляв Інформатор, Visual Capitalist створили візуалізацію рейтингу 100 найдорожчих брендів у світі. Дослідження показало значне підвищення вартості брендів, що інвестують в штучний інтелект.