Збій у Приваті, під час якого не працювали банкомати та термінали, вдалося швидко ліквідувати

У ПриватБанку у вівторок, 15 квітня, стався збій. Зокрема, в різних регіонах країни не працюють термінали і банкомати. Також не можна було розрахуватися картками у торгових точках, де стоять pos-термінали Привату. Що стало причиною – поки невідомо.

О 17:20 пресслужба Приватбанку повідомила Інформатору, що збій, під час якого не працювали термінали та банкомати, а також неможливо було розрахуватися картками в магазинах, де були встановлені приватівські pos-термінали, вже ліквідовано.

Раніше пресслужба Привата у коментарі Інформатору визнала, що спостерігаються складнощі, зокрема, під час розрахунку в pos-терміналах. 

Зазначалося, що термінали та банкомати перестали працювати, зокрема, у місті Дніпро. Що стало причиною – поки що невідомо. Так само невідомо, коли проблему буде усунено.

“Наразі спостерігаються складнощі під час розрахунків в pos-терміналах у деяких клієнтів. Наші фахівці вже займаються усуненням труднощів, будь ласка, виконайте операцію пізніше. Перепрошуємо за тимчасові незручності”, – казали у пресслужбі ПриватБанку.

Водночас у мобільному застосунку ПриватБанку проблем начебто не спостерігається. Наразі він працює справно, але збій користувачі виявили при роботі з фізичними банкоматами і терміналами.

Збій підтвердив і співзасновник monobank Олег Гороховський, який раніше був членом правління у ПриватБанку.

“Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картками у торгових точках Привату. Якісь проблеми у колег. Чекаємо на їхні коментарі”, – написав він.

Telegram oembed: https://t.me/OGoMono/2082

Збої в Україні

Відомо, що 2 квітня цього року у monobank стався технічний збій. Користувачі не могли авторизуватися у застосунку. Причини цього наразі невідомі.

А 23 березня Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки, що спричинила технічний збій у роботі IT-систем. Через це тимчасово не функціонували мобільний застосунок, сайт компанії та онлайн-замовлення послуг.

24 березня в Укрзалізниці офіційно підтвердили факт таргетованої атаки на цифрову інфраструктуру перевізника. 29 березня компанія відзвітувала про відновлення роботи всіх онлайн-сервісів із продажу квитків у штатному режимі.

 

Джерело