Користувачі музичного сервісу Spotify по всьому світу у середу 16 квітня зіткнулися з технічними проблемами. Про перебої в роботі платформи свідчать дані ресурсу Downdetector. Платформа відстежує збої в роботі онлайн-сервісів.
Перші скарги почали надходити близько 16:00 за київським часом – тоді про неполадки повідомили майже 300 користувачів. Уже за трохи більше ніж пів години кількість скарг різко зросла до майже 48 тисяч.
За інформацією Downdetector, основна частина проблем (60%) стосувалася функціонування мобільного застосунку Spotify. Ще 24% користувачів не могли відтворювати музику, а 16% скаржилися на несправність вебверсії сервісу. Компанія Spotify підтвердила на своїх офіційних сторінках, що знає про технічні труднощі.
“Ми в курсі проблем і вже працюємо над їхнім усуненням”, – повідомили в компанії.
Видання ВВС додає, що під час збою деякі користувачі все ж могли слухати музику, збережену на їхніх пристроях. Водночас функція пошуку та перегляду профілів виконавців була недоступною. При спробі скористатися пошуком додаток зависав або видавав помилку з написом “щось пішло не так” і пропонував оновити сторінку.
Чи бували збої в Spotify раніше
За офіційними даними, аудиторія Spotify перевищує 675 мільйонів користувачів у різних куточках світу. До слова, це не перший масштабний технічний збій останнім часом. Раніше, 12 квітня, серйозні проблеми у роботі спостерігалися й у месенджера WhatsApp.
Також Інформатор писав про збій у роботі Приватбанку, під час якого не працювали банкомати та термінали, вдалося швидко ліквідувати. В самому банку підтверджували перебої в роботі, також невідомо про причини, але все виправили. Відомо, що 2 квітня цього року у monobank стався технічний збій. Користувачі не могли авторизуватися у застосунку. Причини цього наразі невідомі.
А 23 березня Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки, що спричинила технічний збій у роботі IT-систем. Через це тимчасово не функціонували мобільний застосунок, сайт компанії та онлайн-замовлення послуг.