Пухнасті консультанти: в Епіцентрі домашні тварини мобілізованих працівників допомагають покупцям

У торгових центрах “Епіцентр” зʼявилися нові працівники — щоправда, незвичайні. Тепер клієнтів консультують коти, собаки й навіть шиншила. Не живі, звісно, а у вигляді ростових фігур – “пухнастих консультантів”, які стали обличчям нового віртуального сервісу компанії.

Як повідомляє Асоціація рітейлерів України, за кожним пухнастим стоїть справжня історія: це домашні улюбленці співробітників “Епіцентру”, які були мобілізовані після початку повномасштабної війни. Наприклад, кіт Річард представляє Сергія, собака Бусинка — Юрія, шиншила Соня — ще одного Юрія з Нацгвардії. А кіт Монті залишився за старшого замість охоронника Дмитра, який нині на фронті. Усього в компанії наразі понад 4 тисяч мобілізованих працівників.

Віртуальний сервіс допомагає компенсувати нестачу персоналу, яка сягнула вже 18%. Кожна тваринка має персональний QR-код. Сканувавши його, клієнт може викликати консультанта, перевірити ціну товару, зробити замовлення, отримати доставку чи навіть просто зорієнтуватися в магазині – запити миттєво потрапляють у Telegram-бот до працівників, разом із точною локацією покупця.

Система вже протестована в ТЦ “Епіцентр” на вулиці Полярній у Києві, і продемонструвала гарні результати. За пів року пілотного запуску кількість скарг на відсутність консультантів знизилася на 85%, а рівень задоволення сервісом сягнув 94%. Найчастіше клієнти зверталися за консультацією щодо товару — 74,3% запитів.

А ще “пухнасті консультанти” не лише полегшують покупки, а й створюють теплу атмосферу. У соцмережах і торговельних залах вони викликають усмішки та цікавість. А ще нагадують: за кожною фігуркою стоїть чиясь родина, яка чекає на повернення свого захисника.

Житній ринок може стати мега-фудкортом з теплицями, а “Чорноморка” вперше відкрила справжній ресторан у ТРЦ

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у приміщенні Житнього ринку пройшла презентація проєкту ревіталізації будівлі й самого торговельного простору, запропонована інвестором Андрієм Журжієм і його компанією “Inzhur”. Це – лише один з заінтересантів, хто бажає викупити (чи приватизувати) споруду. Втім, пропозиції цікаві й заслуговують на увагу. І вже відомо, що інвестор не проти вкластися у перетворення Житнього на мега-фудкорт, крім того, там збережуть, власне, ринок і облаштують теплиці.

Також ми розповідали, що у одному з найбільших ТРЦ Києва, Respublika Park, днями відкрила свій ресторан мережа “Чорноморка”. Це перший її заклад у торговельно-розважальному центрі, а особливою “фішкою” відкриття саме цього закладу стала устрична дегустація. Пропонують і доставку – по місту, зокрема, у Голосіївському районі, де розташований ТРЦ.

Джерело