Як додати пенсійне посвідчення в застосунок Дія

Е-пенсійне посвідчення — це електронний документ, який підтверджує факт призначення пенсії та не потребує додаткового пред’явлення пенсійного посвідчення в паперовій формі. Е-пенсійне посвідчення можна отримати значно швидше за паперовий варіант, зазвичай за кілька днів з моменту звернення. Як це зробити, пояснює Пенсійний фонд України. 

Сформувати такий е-документ можна через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України або звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду. Перед формуванням заяви на виготовлення електронного пенсійного посвідчення потрібно підготувати скановані копії: 

  • довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (РНОКПП);
  • паспорта громадянина України;
  • кольорової фотографії, зробленої впродовж останніх 6 місяців, розміром 3х2,5 см (розмір обличчя має складати не менше 70-80 % фотографії);
  • фізичного підпису чорним кольором (у форматі jpg).

Далі треба зробити наступне:

 

Як додати пенсійне посвідчення в застосунок Дія 2

 

Як додати пенсійне посвідчення в застосунок Дія 3

 

Як додати пенсійне посвідчення в застосунок Дія 4

 

Як додати пенсійне посвідчення в застосунок Дія 5

 

Як додати пенсійне посвідчення в застосунок Дія 6

 

Як додати пенсійне посвідчення в застосунок Дія 7

 

Як додати пенсійне посвідчення в застосунок Дія 8

 

Як додати пенсійне посвідчення в застосунок Дія 9

Після успішного опрацювання відповідного звернення відображення електронного пенсійного посвідчення формується в мобільному застосунку «Дія». Посвідчення, видане за віком, підтягується в застосунок автоматично.

Пенсійне посвідчення, видане за інвалідністю, у зв’язку з втратою годувальника, за вислугу років — необхідно додати в «Дію» власноруч. Для цього необхідно прогортати всі документи в застосунку та натиснути «Додати документ» «Пенсійне посвідчення». Після успішного опрацювання відповідного звернення е-пенсійне посвідчення відображатиметься виключно в мобільному застосунку Дія.

Мобільний застосунок “Пенсійний фонд” дозволяє подавати документи на призначення пенсії, субсидії, пільги або виплати окремим категоріям громадян, перевіряти дані про заробітну плату, страховий стаж, укладати договір про добровільну сплату внесків. Для авторизації за допомогою Gov.ID потрібно виконати декілька простих кроків. Докладніше читайте на Інформаторі.

Джерело