Українці отримують від банку чужі SMS-повідомлення: що з цим робити, пояснили в Ощадбанку

Часом трапляються ситуації, коли до українців надходять «чужі» SMS-повідомлення від Ощадбанку. Це буває тоді, коли мобільні оператори повторно продають неактивні номери новим абонентам. Голова правління Ощадбанку Сергій Наумов пояснив, як бути в такій ситуації. 

“Для вирішення достатньо зателефонувати до контакт-центру Ощадбанку за телефоном 0-800-210-800 та повідомити, що надходять SMS-повідомлення, що адресовані іншій людині”, – зазначив Сергій Наумов.

Як це працює:

  • особа звертається до контакт-центру з номеру на який надходять «чужі» повідомлення;
  • оператор знаходить клієнта, до якого прив’язаний даний номер, та ініціює видалення номеру з профіля клієнта – колишнього власника номеру;
  • для підтвердження видалення надсилається OTP-пароль, який потрібно назвати оператору.

Як раніше повідомляв Інформатор, голова правління Ощадбанку Сергій Наумов розповів українцям про нову схему шахрайства. 

Він нагадав важливі правила протидії шахраям:

  • НІКОЛИ будь-яка допомога не оформлюється через сайт/додаток Ощадбанку;
  • НІКОЛИ не переходьте за посиланням з підозрілих повідомлень, навіть якщо вони виглядають офіційно;
  • НІКОЛИ не передавайте дані вашої банківської картки, зокрема ПІН-код і CVV-код, навіть тим, хто видає себе за співробітників банку;
  • НІКОЛИ не розголошуйте отримані під час банківських операцій коди;
  • НІКОЛИ не втрачайте пильності, адже шахраї вигадують нові шахрайські схеми.

У разі будь-яких підозр на шахрайство відразу телефонуйте до контакт-центру Ощадбанку за телефоном 0 800 210 800.

Джерело