Київська дитяча залізниця відкриває сезон з раритетним паротягом: як курсуватимуть поїзди

26 квітня 2025 року Київська дитяча залізниця відкриває свій 72-й сезон. Традиційні урочистості та розваги цьогоріч відбудуться трохи пізніше через оголошений 25 квітня День жалоби за загиблими внаслідок ракетно-дронового удару російських військ. Тож, 26 квітня просто розпочнеться рух поїздів за графіком, а 2 травня буде святкове відкриття сезону.

Про відкриття поки без святкової програми повідомили в Укрзалізниці. Перший поїзд 72-го сезону відправляється 26 квітня о 10:30, працюватиме дитяча залізниця до 18:50. Щодо її “робочих днів”, влітку їх буде більше, загалом графік руху складений наступним чином:

  • травень, вересень та жовтень – дитяча залізниця відкрита для відвідувачів по суботах, неділях та у святкові дні;
  • червень, липень, серпень – з четверга по неділю, а також у святкові дні. У будь-який місяць поїзди курсуватимуть з 10:30 до 18:50.

“З 25 квітня по 2 листопада 2025 року триватиме виробнича практика вихованців Київської дитячої залізниці. У цей період також курсуватимуть прогулянкові поїзди Сирецьким парком. Під наглядом викладачів-інструкторів вихованці дитячої залізниці керуватимуть локомотивами, працюватимуть провідниками, черговими по станції, оглядачами-ремонтниками колій та рухомого складу. Загалом на Київській дитячій залізниці навчається більше тисячі дітей шкільного віку”, – зазначають в Укрзалізниці.

Пасажири-відвідувачі можуть обрати клас вагона:

  • подорож у загальному вагоні – 80 грн (дитячий), 110 грн (дорослий);
  • подорож у ретро-вагоні – 90 грн (дитячий), 130 грн (дорослий);
  • подорож у вагоні класу “Люкс” – 100 грн (дитячий), 150 грн (дорослий).

До речі, до Сирецького парку повернувся після відновлення унікальний паротяг ГР-336. Саме він у 1953 році відкривав рух поїздів малою столичною магістраллю. І 26 квітня у маленьких пасажирів точно є можливість покататися на потягу “під керівництвом” паротягу, якому понад 70 років.

Старі потяги кільцевої електрички гниють на Борщагівці: чому їх неможливо відновити й запустити

Нагадаємо, у січні 2025 року Інформатор писав про справжній “цвинтар” зі старих потягів міської електрички, які возили пасажирів з 2009 року. Він утворився на запасних коліях на Борщагівці. Вони так і залишилися на балансі КП “Київпастранс” і не працюють вже три роки – з часів, коли міська електричка перетворилася на Київську кільцеву електричку та перейшла у підпорядкування Укрзалізниці. Старі вагони виявилися нікому не потрібними, і наразі їх потроху знищує іржа, опади та вандали.

А про перетинання Kyiv City Express позначки у 8 млн перевезених пасажирів ми розповідали ще у серпні 2024 року. Ювілейною пасажиркою стала жінка на ім’я Валентина, що їхала разом з маленьким Давидом.

Джерело