У метро Києва перестала працювати безконтактна оплата за проїзд – що сталося

Зранку у суботу, 26 квітня 2025 року, у метро Києва неможливо розрахуватись за проїзд банківськими картками. Безконтактна оплата проїзду на турнікетах перестала працювати через технічний збій у “Ощадбанку”. Поки банківські фахівці працюють над усуненням несправності, киян закликають користуватись альтернативними способами оплати.

Про несправність у системі безконтактної оплати проїзду у столичній підземці повідомляє зранку у суботу, 26 квітня, КМДА у своєму Telegram-каналі. Причиною проблеми, згідно з повідомленням, є технічний збій у “Ощадбанку”.

“Фахівці банку працюють над усуненням несправності”, – зауважили у КМДА.

Також у міській адміністрації нагадали, що для зручності пасажирів у метрополітені є альтернативні способи сплати за проїзд. Так, можна скористатись транспортною карткою, QR-кодом, згенерованим у застосунку “Київ Цифровий”, а також паперовим QR-квитком, придбаним тут же, на станціях метро.

У столичному метро проведуть дослідження стареньких вагонів і створять план розвитку на 3 роки

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що КП “Київський метрополітен” проведе експертизу вагонів, що курсують підземкою, у зв’язку з досягненням ними призначеного строку служби. Загалом перевірять 110 одиниць кузовів, серед них як основний тип вагонів, що експлуатуються у столиці, так і найстаріші, “модель Е”, що випускалися серійно у 1963-1969 роках. На тендер подалися дві компанії, і потенційна переможниця аукціону пропонує виконати дослідження за 2,1 млн грн.

Також ми розповідали, що столична підземка шукає того, хто б розробив для неї план розвитку на наступні три роки. Відповідний тендер оголошений на платформі публічних закупівель ProZorro, а переможцеві виплатять за його роботу 300 тис грн. Часу ж на виконання залишиться не так і багато – до 15 липня 2025-го.

Джерело