Чоловік вирішив зняти 8 тисяч гривень з картки ПриватБанку в банкоматі іншого банку. Однак кошти з банкомата не отримав, з’ясувалось, що їх утримує ПриватБанк. Відповідний коментар залишив його син 28 квітня під публікацією фінустанови.
Він вирішив розповісти історію батька, який намагався зняти кошти з картки ПриватБанку. Для цього чоловік скористався банкоматом Укргазбанку, який не видав 8 тисяч гривень. Пізніше з’ясувалось, що ПриватБанк утримує кошти, замість того, щоб повернути їх.
“21.03.2025 року о 10:42 батько проводив операцію зі зняття готівки зі своєї картки ПриватБанку з банкомата Укргазбанку, сума операції 8 тисяч гривень, проте кошти з банкомата не отримав. На гарячій лінії Укргазбанку повідомили, що потрібно робити звернення в банк емітент картки, таку заявку створено. Через контакт-цент неодноразово повідомлялось, що ПриватБанк зробив всі запити і очікує відповіді. 01.04.2025 року я самостійно написав звернення до Укргазбанку щодо обставин та інформації по транзакції. 24.04.2025 року отримав лист-відповідь Укргазбанку про те, що банк 07.04.2025 року отримав запит від АТ КБ «ПриватБанк» на повернення коштів у сумі 8 тисяч гривень, які того ж дня було повернуто. Хоча ПриватБанк розповідав, що такі запити він самостійно робив і 21.03.2025 року і в інші дати, що виявилося неправдою. А найголовніше, що ПриватБанк не повернув кошти, які вже на його рахунку з 07.04.2025 року та продовжує використовувати клієнтські кошти”, – розповів чоловік.
У ПриватБанку проігнорували скаргу чоловіка. Однак раніше у фінустанові пояснювали, що працюють відповідно до правил міжнародної платіжної системи, тому порадили звернутися до банку, що видав картку, де вас ідентифікують як власника картки та сформують запит на повернення коштів.