КП “Київський метрополітен” намагається через суд повернути у власність будівлю на вулиці Межигірській, 78. Вона заважає реалізувати проєкт будівництва лінії метро на Троєщину, маршрут якої затвердили ще 1993 року. Власником є приватна компанія, яка викупила будівлю ще у “нульових” роках.
Про судову справу через будівлю по вул. Межигірській, 78 на Подолі розповіло видання “Київвлада”. За твердженням метрополітену, вона заважає реалізації проєкту будівництва лінії метро на Троєщину, маршрут якої був затверджений Київрадою ще у 1993 році. З лютого 2024 року будівля належить ТОВ “ВМ Солюшнс”, але за останні роки вона декілька разів змінювала власників.
На самому початку незалежності країни спорудою та прилеглими об’єктами володів “Деревообробний комбінат-3”. У “нульові” столична влада викупила це майно за 10,8 млн грн, однак згодом воно неодноразово змінювало власників через перепродаж.
“Нині метрополітен зазнав поразки у двох судових інстанціях. Однією з причин невдачі, ймовірно, є невиконання містом обіцянки надати комбінату, який наразі збанкрутував, компенсаційну земельну ділянку”, – йдеться у матеріалі.
Крім того, у 2024 році Київрада передала “ВМ Солюшнс” земельну ділянку під спірною будівлею, що, на думку суду, ускладнює справу. Адже тепер спір стосується не лише майна, а й землі, на яку метрополітен не має прав. У свою чергу, КП “Київський метрополітен” наполягає, що “ВМ Солюшнс” не є добросовісним набувачем майна. Натомість власник будівлі наголошує на відсутності компенсації з боку міста та стверджує, що об’єкт не розташований у зоні будівництва метро.
Через будівництво метро на Виноградар виникли несподівані незручності
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що під час будівництва метро на Виноградар у киян буде значно більше незручностей, ніж очікувалося. З’ясувалося, що на багатьох ділянках виникла потреба перенести водопровід, каналізацію, електромережі та газові комунікації.
Крім того, днями ми розповідали, що у метро Києва збіг термін служби кожного сьомого вагона. Тому КП “Київський метрополітен” має плани провести експертизу вагонів, що курсують підземкою. Загалом перевірять 110 одиниць кузовів, серед них як основний тип вагонів, що експлуатуються у столиці, так і найстаріші, “модель Е”, що випускалися серійно у 1963-1969 роках.