КП “Київпастранс” оголосив про закупівлю обладнання для ремонту та укладання рейок. Йдеться про загалом 88 одиниць техніки, вартістю у орієнтовно 1,6 млн грн. Нині тендер ще на стадії подання пропозицій, а аукціон призначений на 11 листопада 2024-го року.
Оголошення про тендер було оприлюднено у електронній системі публічних закупівель Prozorro 30 жовтня. Йдеться про потребу комунальників у техніці, що призначена для ремонту та укладання рейок. Зокрема, КП планує закупити 28 електрошпаловідбійних механізмів, 20 гідравлічних рихтувальників, рейкошліфувальні станки, колійні та рейкові домкрати.
У тендерній документації також прописані конкретні вимоги до кожного з елементів обладнання: типи двигунів, вібраційні навантаження, вантажопідйомність тощо. Так, колійні домкрати повинні бути здатні підняти вантаж вагою 20т, рейкові домкрати – 10т.
Очікувана вартість усього обладнання загалом, згідно з оголошенням, становить 1,681 млн грн. Постачання очікується до кінця 2024 року. Сам тендер нині перебуває на етапі подання пропозицій, який триватиме до 11 листопада.
Хто сів за кермо КП “Київпастранс” і які ремонтні роботи проведуть першочергово
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що в одного з найбільших та найресурсніших комунальних підприємств Києва, “Київпастрансу”, нова очільниця. Замість поціновувача годинників Ulysse Nardin Дмитра Левченка, який звільнився ще у березні, та Євгена Пушкова, що відтоді керував комунальним транспортом Києва у статусі “в.о.”, за кермо сіла Тетяна Тараско. З офіційних джерел про неї відомо небагато, але Інформатор знайшов чимало даних про посадовицю в реєстрах та інших документах.
Також ми розповідали, що у Києві проведуть капремонт станції “Романа Шухевича” на Троєщинській лінії швидкісного трамваю. Це – та сама станція, де ще взимку 2024 року обвалилися сходи. Відтоді переходи станції закриті для пасажирів, а сама вона потребує ремонту.