Жінка є контрактною абоненткою Київстар та не може перекинути зайві гроші зі свого рахунку. Вона вважає, що оператор намагається таким чином заробити. Відповідний коментар клієнтка залишила 30 жовтня під публікацією компанії.
За словами жінки, вона незадоволена діями Київстар, який намагається витягти з неї гроші. Адже їй не вдається перекинути зайві гроші зі свого рахунку.
“Таке враження, що робите все, щоб витягти гроші…Чому людина на контракті не може перекинути зайві гроші зі свого рахунку!?….Жах…”, – скаржиться жінка.
Реакція Київстар на скаргу жінки
У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там вказують, що для абонентів контрактних номерів можливість переказу коштів є обмеженою.
“Контрактні номери є більш захищені від шахрайських дій, тому можливість переказу коштів є обмеженою”, – заявили у Київстар.
У Київстар пояснили, чим контракт відрізняється від тарифів передплати
- Знижка на 4 оплати тарифу. Якщо ви перейшли з передплати на контракт або придбали новий номер — діятиме знижка на тариф.
- Можна піти «у мінус» без комісій. Ви залишаєтеся на зв’язку, навіть коли на рахунку 0 грн — оплатити все можна навіть наступного місяця
- Не треба оплачувати тариф наперед. 1-го числа вам нараховуються тарифні обсяги, а оплата знімається щодня впродовж місяця, на відміну від передплати, де спершу треба оплатити тариф на 4 тижні.
- Захищена SIM. Номер закріплюється за вашим ім’ям і будь-які дії проходять після авторизації за вашими паспортними даними.
- + ще 1 Суперсила без доплат. Порівняно з тарифами передплати, де 1 Суперсила, у більшості контрактних тарифів — 2 послуги на вибір без доплат.
- Більше можливостей з безлім – тарифами. Багато часу проводите онлайн? Вибирайте тариф із безлімітним інтернетом, щоб завжди бути онлайн, коли це необхідно.
- Кілька номерів — один рахунок. У контрактних тарифах можна об’єднати до п’яти номерів на один рахунок. Так ви будете впевненими, що всі ваші близькі на зв’язку, адже на рахунку достатньо коштів.