Іноді у клієнтів Київстар перериваються розмови. Оператор назвав основні причини та шляхи розв’язання проблеми. Про це йдеться на сайті компанії.
Розмови абонентів Київстар іноді перериваються. Можливі причини та способи усунення проблеми:
- Трапляється, що абоненти забувають завершити дзвінок і в результаті втрачають гроші. Саме тому обладнання перериває з’єднання на 4000-й (7200-й) секунді розмови.
- Якщо ви бажаєте тривалий час спілкуватися без обриву з’єднання, виберіть самі та попросіть співрозмовника вибрати місце зі стабільним максимальним рівнем сигналу.
- Постарайтеся не переміщатися в місця, де покриття нестабільне.
- Також ви можете спробувати переставити SIM-карту в інший телефон. Якщо проблема не вирішиться, зверніться в один із магазинів Київстар, щоб перевірити справність SIM-карти.
Чому абоненти Київстар не можуть зателефонувати або їм не надходять дзвінки:
- На рахунку недостатньо коштів.
- Ви або інший абонент неправильно набираєте номер.
- Встановлено фіксований набір: інформацію про цю функцію дивіться в інструкції до свого телефону.
- Встановлено фільтр дзвінків або підключено послугу «Чорний список».
- Встановлено заборону вихідних або вхідних викликів.
- Абонент перебуває в зоні невпевненого прийому.
Що робити абонентам Київстар, якщо після зміни SIM-карти перестав працювати інтернет
У абонентів Київстар іноді при зміні SIM-карти перестає працювати інтернет. Якщо налаштування «збилися» поміняйте APN на: internet. Також можливі додаткові налаштування — покроково нижче.
Як підключити 4G (LTE)
4G-інтернет підключиться автоматично: досить, щоб ваш телефон підтримував 4G (LTE) і був оснащений USIM-карткою. Якщо ж цього не відбувається, але сімка та смартфон підтримують технологію, активуйте режим 4G (LTE) в налаштуваннях мобільного пристрою.
Як підключити 4G-інтернет вручну:
Якщо у вас Android
- Зайдіть у головне меню та перейдіть у розділ Налаштування.
- Шукайте пункт Бездротові мережі / Підключення / Мережа та Інтернет (точна назва може варіюватися залежно від виробника смартфона та версії Android).
- Перейдіть у розділ Мобільні мережі (в деяких пристроях цей пункт знаходиться відразу в розділі Налаштування) або виберіть Диспетчер SIM-карт.
- Виберіть пункт Тип мережі та включіть режим 4G, 3G/4G (LTE) або 2G/3G/4G (LTE).
- Ваш мобільний інтернет активований.
Якщо у вас iOS
- Зайдіть в меню Параметри.
- Виберіть пункт Стільникові дані.
- Знову виберіть пункт Стільникові дані на екрані, що відкрився.
- Виберіть номер телефону, до якого підв’язаний тариф Київстар.
- Ваш мобільний інтернет активований.
Важливий нюанс: перевірте APN (точку доступу) в налаштуваннях вашого телефону. Якщо налаштування «збилися», поміняйте APN на: internet. Якщо ви контрактний абонент та після внесення всіх налаштувань мобільний інтернет все одно не працює, наберіть USSD-код *100*11*2#.