У “Резерв+” додали два нових сервіси – про що йдеться

Міністерство оборони України повідомило про розширення функціоналу застосунку “Резерв+”. В оновленій версії користувачі зможуть побачити інформацію про встановлену інвалідність – в електронному військово-обліковому документі тепер зазначатиметься група та причина. Також впроваджено можливість зберігати попередню версію військово-облікового документа під час його оновлення – документ більше не зникатиме остаточно, як це відбувалося раніше.

По це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифрової трансформації Катерина Черногоренко. Якщо під час оновлення система буде перевантажена, в інтерфейсі з’являтиметься повідомлення з орієнтовним часом завершення процесу.

“Ми продовжуємо вдосконалювати цифрову екосистему для військовозобов’язаних. Нові сервіси усувають необхідність особистих візитів до ТЦК і зменшують черги. Цифровізація військового обліку – це не лише зручність, а й швидкість доступу до важливої інформації”, – зазначила вона.

На середину травня деякі користувачі повідомляли, що у додатку немає інформації про їхню інвалідність. Це могло вплинути на отримання законної відстрочки. У такому випадку Міністерство рекомендує звернутися до ТЦК або оновити дані через відповідні сервіси у “Резерв+”.

Інші нововведення в застосунку

Окрім цього, у новій версії додатку реалізовано кілька додаткових функцій: автоматичне надсилання повідомлень про перебування особи в розшуку; можливість дистанційно сплатити штраф за порушення мобілізаційного законодавства – зокрема, це стосується тих, хто перебуває за кордоном.

Раніше Міноборони також анонсувало, що в “Резерв+” додадуть ще два нових типи підстав для відстрочки від мобілізації: для тимчасово непрацездатних осіб та тих, у кого один із подружжя служить у ЗСУ, а на утриманні є дитина до 18 років.

Джерело