Чоловік скористався мобільними послугами та інтернетом від Київстар. Проте, незважаючи на сплачені кошти, він не зміг скористатися послугами, тому вирішив припинити співпрацю з оператором. Відповідний відгук клієнт залишив 9 червня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, у нього були достатні кошти для активації пакета, але Київстар заблокував 20 гривень, що стало причиною неможливості підключення послуги. Крім того, у нього зник домашній інтернет, за який він теж сплатив. Йому довелося викликати майстра, щоб вирішити цю проблему.
“Хочу поділитися своїм досвідом роботи з Київстаром. Так, дійсно, зручно мати мобільний зв’язок та інтернет в одного оператора. Але мій досвід завершився негативно. 01.06.2025 року я перевірив стан рахунку, щоб дізнатися, скільки потрібно доплатити для активації пакета, та спокійно зайнявся своїми справами. 08.06.2025 року, повернувшись додому, дізнався, що інтернет заблоковано через недостатню кількість коштів. Коли я зателефонував до оператора, з’ясувалося, що мій телефон надсилав запити на інтернет (якийсь випадковий збіг), і тому Київстар заблокував мої 20 гривень, щоб не втратити їх. На момент 01.06.2025 року я мав необхідну суму для активації обраного пакета (але мені порадили ознайомитися з умовами договору, які насправді описані). Щодо шахрайства: 1. шахрайство (обман) – запитую оператора, чи можу поговорити з кимось з приводу цієї ситуації, адже не вважаю себе винним, на що отримую відповідь про відмову, після цього мені телефонує менеджер з Київстару з питанням, що сталося, та намагається вирішити ситуацію, чемно бажає мені гарного дня і повідомляє, що мій намір перейти від Київстару — остаточний. 2. шахрайство (обман) – що ще могло статися після цієї розмови? Вдома пропадає інтернет (за який я знову сплатив, адже він мені потрібен). Телефоную на 466, оператор перевіряє й повідомляє, що проблема з роутером, потрібен виклик майстра (мовлю, що це не потрібно), дзвонив до місцевого оператора, і протягом години прийшов майстер, який просто приєднав кабель до того самого неробочого роутера, і інтернет знову запрацював. Отже, я роблю висновок, що мене просто відключили, адже я планую перейти від Київстару, хоча я вже оплатив послуги. Добре подумайте, чи дійсно вам це потрібно”, – ділиться чоловік.
Відповідь Київстар на скаргу клієнта
Київстар відреагував на відгук чоловіка, зазначивши, що завжди дотримується вимог чинного законодавства.
“На жаль, що у вас склалося таке враження, ми не займаємося подібним. Київстар завжди діє відповідно до вимог чинного законодавства. Репутація компанії та довіра клієнтів мають для нас велике значення. Ми усіляко сприяємо боротьбі із протиправною діяльністю та не використовуємо жодних шахрайських схем”, – прокоментували в Київстар.
Що робити, якщо ви помітили погіршення якості зв’язку?
Якщо ви спостерігаєте погіршення якості зв’язку під час відсутності електропостачання, зверніть увагу на те, що робота обладнання мобільного зв’язку залежать від стабільного електропостачання. На жаль, якщо відключення електроенергії є тривалими і масштабними, абоненти в певних населених пунктах можуть стикатися з проблемами зі зв’язком та інтернетом. Спробуйте скористатися цими послугами пізніше. Також перевірте, чи не перебуваєте ви у «Національному роумінгу». Використовуйте мережу іншого оператора лише тоді, коли Київстар не має покриття. Більш детальну інформацію про те, як переключитися на мережу Київстар, можна знайти тут. Якщо погіршення якості зв’язку не пов’язане з електропостачанням, повідомте про це зручним для вас способом:
- Зателефонуйте на номер 466 з мобільного Київстар або 0 800 300 466 з інших мереж
- Подайте онлайн-звернення
Під час звернення, будь ласка, вкажіть наступну інформацію:
- Номер телефону, з яким виникли труднощі.
- Назва населеного пункту (район, область), а також вулицю та номер будинку або примітне місце, де є проблеми зі зв’язком.
- Де саме спостерігаються проблеми: лише в приміщенні чи в приміщенні та на вулиці? Якість зв’язку залежить від конструкції будинків, зокрема – від матеріалів стін і перекриттів.
- Як давно почалися труднощі з послугами у вашому населеному пункті?
- Вкажіть рівень покриття, який зазвичай спостерігається у вас і інших абонентів: високий, середній, низький або відсутній/змінюється. Яка технологія покриття (3G, 4G(LTE), 2G(EDGE)) відображається під час виникнення труднощів?
- Докладно розкажіть про проблеми, які ви спостерігаєте при користуванні послугами зв’язку. Наприклад, чи був обрив дзвінка, чи якість передачі мови погіршена, чи повторюються ці ситуації при викликах з інших номерів.
- Як змінюється якість зв’язку при перестановці вашої SIM-карти в інший телефон?
- Чи виникає подібна проблема у ваших знайомих або сусідів у цьому ж населеному пункті.