Вишгородський вузол: чому міст на дорозі Р-69 під Києвом став проблемою для тисяч водіїв

Вже більш ніж рік водії стикаються з заторами на понтонному мості, який став заміною зруйнованій переправі під Вишгородом. Один з прольотів мосту на дорозі Р-69 був знищений внаслідок російського вторгнення, тому споруда вимагає капітального ремонту. Наразі роботи на основному мості просуваються до середини стадії, а завершення реконструкції транспортного вузла планується не раніше осені.

На дорозі Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, в межах Вишгородського району, триває капітальний ремонт зруйнованого мосту через канал, повідомив голова Київської ОВА Микола Калашник. Один з прольотів переправи був знищений у 2022 році на початку повномасштабної війни. Після деокупації регіону тут було організовано тимчасовий проїзд, однак конструкція потребувала повної відбудови.

На даний момент на об’єкті виконано приблизно половину запланованих робіт. Будівництво здійснює турецька компанія Doğuş Grubu в рамках кредитної угоди з Великобританією. Першу партію металевих конструкцій вже доставлено з Британії, та наразі триває процес влаштування опор для подальшого монтажу балок і бетонування проїзної частини.

Представники Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури разом з Київською ОВА контролюють хід робіт. Основна проблема, на яку вказують чиновники, – це брак робочої сили. Підряднику доручили збільшити кількість працівників, щоб уникнути затримок. За планом, рух через міст мають відкрити у вересні 2025 року, а повністю завершити роботи — у жовтні.

Наразі водії змушені користуватися понтонною переправою, призначеною лише для легкових автомобілів та екстрених служб. В години пік тут регулярно виникають затори. Для важкого транспорту об’їзд дозволено через Лебедівку, де встановлено обмеження до 3,5 тонн, що також створює навантаження на місцеву інфраструктуру.

Щоб полегшити рух, на ділянці біля Лебедівки вже зводять тимчасовий міст, відкриття якого планується у серпні 2025 року. Після цього розпочнеться ремонт основної переправи в селі, який мають завершити в першому півріччі 2026 року. Усі ці заходи повинні стабілізувати логістику між громадами та зменшити напруження на головному маршруті на північ від Києва.

У Києві почали капітальний ремонт автомобільного мосту, що веде на Троєщину

Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що з 9 травня почався ремонт ще одного великого автомобільного мосту. Йдеться про споруду через ріку Десенка (притока Дніпра) на Троєщину з Труханового острова. Однак, рух транспорту мостом буде обмежено не повністю, а частково – у напрямку станції метро “Почайна”, але аж до кінця року.

Також раніше ми писали, що Північним мостом Києва заборонили їздити двосекційним тролейбусам і автобусам. Таким чином, вже третій міст столиці має обмеження руху для вантажного та важковагового транспорту. Перед цим визнали аварійним міст метро, а вага транспорту, якому дозволено проїзд на міст Патона у Києві, взагалі обмежена 3,5 тонами (це вага завантаженого пікапа).