Абонент Київстар заздалегідь оплатив інтернет, але 19 днів сидів без послуги – реакція оператора

Чоловік звернув увагу на зниження якості обслуговування від Київстар. Клієнт оплатив послугу інтернету, але він не працював протягом 19 днів. Відповідний коментар громадянин залишив 13 червня під публікацією компанії.

За його словами, недоступність інтернету з вини Київстар тривала з 25 травня до 11 червня. Він намагався вирішити цю ситуацію через технічну підтримку, але безуспішно. В результаті громадянин вимагає від компанії грошової компенсації, в іншому випадку він має намір відмовитися від послуги “Домашній інтернет” та перейти до іншого провайдера.

“Якість обслуговування суттєво погіршилася. З 25 травня до 11 червня я залишався без інтернету через провайдера. При цьому я виконав усі фінансові зобов’язання. 28 травня я звернувся до технічної підтримки, витратив 40 хвилин на перемикання кабелів, хоча з самого початку було зрозуміло, що проблема не з мого боку. Після цього мені повідомили, що на лінії нібито ведуться роботи з заміни обладнання та встановлення джерел безперебійного живлення. Я був здивований, але сказав, що почекаю. Однак, не дочекавшись, 1 червня я знову звернувся до техпідтримки. Варто зазначити, що мій пакет був заздалегідь оплачений. В техпідтримці оператор повідомив, що моя заявка вже передана. На моє прохання про матеріальну компенсацію було сказано, що компенсація не передбачена, адже інтернет нібито безкоштовний. Як це може бути безкоштовним, якщо я за нього плачу? Крім того, послуга «Гігабіт» також оплачувалася окремо від основного пакета. Після тривалих суперечок оператор зрештою повідомив, що може оформити заявку на повернення коштів, але тільки після відновлення зв’язку. Я попросив зробити перерахунок на 1 червня, оскільки календарний місяць закрито, а на наступні дні відсутності зв’язку я подам заявку пізніше, вже у червні. Оператор мовчав близько 20 хвилин, а потім, коли я запитав, чи працює він над моїм запитом, він обірвав зв’язок, що я вважаю абсолютно неприпустимим. Далі, з інтервалами у 2 дні, мені почали надходити СМС з текстом про те, що строк розгляду мого звернення продовжено. В результаті зв’язок відновили лише 13 червня 2025 року. Таким чином, загалом домашній інтернет з вини провайдера не працював 19 днів. Прошу зробити матеріальну компенсацію шляхом повернення коштів на мій рахунок. Якщо це питання не буде вирішено, я буду змушений відмовитися від послуги «Домашній інтернет» і змінити провайдера фіксованого зв’язку. У будинку вже підключені 2 провайдери з технологією GPON”, – поділився чоловік.

Реакція Київстар на скаргу

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка, висловивши жаль за спричинені йому незручності.

“Ми шкодуємо, що ви зазнали незручностей. Рекомендуємо звернутися у приватні повідомлення нашої сторінки для вирішення вашого питання”, – повідомили у Київстар.

Чому постійно переривається інтернет-з’єднання “Домашнього інтернету”?

На сайті Київстар зазначено, що причиною обривів може бути додаткове обладнання або кабель, що з’єднує це обладнання з комп’ютером. Рекомендується підключити кабель безпосередньо до комп’ютера або перепрошити роутер. Також варто перевірити комп’ютер на віруси, оновивши бази антивірусної програми.