Жінка висловлює незадоволення якістю послуг Ощадбанку. Вона звернула увагу на тривале очікування переказів за послуги. Відповідний коментар клієнтка залишила 15 червня під публікацією банку.
За словами жінки, клієнти Ощадбанку не мають належної захищеності. Вони чекають на перекази за послуги протягом тижнів.
“Клієнти Ощадбанку перебувають у невигідному становищі: вони чекають тижнями на перекази за послуги, часто карти не працюють, і зробити банківські операції не можна. А банк нічого не робить для покращення сервісу”, – скаржиться жінка.
Реакція Ощадбанку на звернення жінки
Ощадбанк прокоментував ситуацію. Вони повідомили, що стандартні терміни для переказів складають від 2 годин до 3 днів, і зазвичай це відбувається миттєво.
“Стандартні терміни можливості переказу – від 2 годин до 3 днів, може бути і миттєве виконання. Якщо у вас є питання щодо неуспішності платежу, ми рекомендуємо звертатися до нашого контакт-центру за номером 0 800 210 800, який працює цілодобово. Ощадбанк постійно працює над підвищенням надійності операцій, стабільністю роботи карток та загальною зручністю обслуговування”, – зазначили в Ощадбанку.
Як переказати гроші з картки на картку?
- Оберіть пункт «Перекази» у головному меню мобільного додатку Ощадбанк, далі – «Перекази між картками», і виберіть тип переказу.
- Виберіть картку, з якої буде здійснено переказ.
- Введіть або відскануйте номер картки отримувача, вкажіть суму переказу.
- Засвідчте згоди з комісією та натисніть «Продовжити».
- Підтвердьте операцію за допомогою пароля з SMS/Face ID/Touch ID.
- Готово.
Якщо не знаєте номер картки отримувача, скористайтеся функцією «Переказ за номером телефону» для карток Ощадбанку. Ви також можете створити регулярний платіж для автоматичного переказу в зазначений час або сформувати шаблон, щоб у майбутньому не вводити реквізити повторно.