Регулярно користувачі Резерв+ звертаються зі схожою проблемою: помилка при авторизації. Це часто трапляється, якщо людина вже давно не заходила в мобільний застосунок, а потім не може увійти. У популярній Facebook групі учасники діляться корисними порадами з цього питання.
Коли помилка авторизації виникає під час входу за допомогою банкID, спробуйте пройти цю процедуру з використанням іншого банку.
Ще одна порада — спробувати авторизуватися через деякий час. Такі проблеми можуть виникати через тимчасові збої в мережі.
Деякі користувачі зазначають, що проблеми з авторизацією спостерігаються, зокрема, при використанні даних з банку “Ощад”. Натомість із “Моно” в багатьох випадках все вдається робити з першого разу.
Оновлення Резерв+
Міністерство оборони України повідомило про розширення функціоналу застосунку “Резерв+”. У новій версії користувачі зможуть отримати інформацію про встановлену інвалідність — в електронному військово-обліковому документі тепер буде вказано групу та причину.
Також реалізовано можливість зберігати попередню версію військово-облікового документа при його оновленні. Документ більше не зникатиме остаточно, як це сталося раніше.
Крім того, Міністерство оборони України відповіло на сплеск дезінформації, що поширюється в мережі щодо мобілізаційного застосунку Резерв+. У відомстві підкреслили: стеження за користувачами не ведеться. У міністерстві вважають, що такі публікації мають на меті створити недовіру до цифрових державних сервісів і підривають мобілізаційний процес в Україні.