Чи можуть абоненти дізнатися про дзвінки, що надійшли, поки телефон був вимкнений, пояснили у Київстар

Абоненти не пропустять жодного дзвінка, навіть якщо телефон перебуває поза зоною покриття Київстар або вимкнений, завдяки послузі — На зв’язку. Інформацію про пропущені виклики ви отримаєте у вигляді SMS-повідомлення від Київстар або з номера абонента, який телефонував. Цю інформацію наводять на вебсайті компанії.

У повідомленні буде вказано Деталі — у описі послуги На зв’язку. Як абоненти Київстар можуть нею скористатися:

Підключіть одну послугу, що включає три сервіси — Автовідповідач, Хто дзвонив, Повідомити про мене.


Що входить у послугу На зв’язку для абонентів передплати та контракту

Як підключити послугу На зв’язку

Виберіть зручний спосіб — після підключення послуга автоматично продовжиться:

  • Перейдіть в Мій Київстар
  • Наберіть *139*1#
  • Зателефонуйте 477

Важливий момент: після підключення, протягом 15 хвилин активуються всі три сервіси, якими ви також можете управляти окремо.

Як управляти сервісами

Ви можете самостійно активувати або деактивувати сервіси, які вам потрібні.

Можете самостійно включати або відключати сервіси, які вам необхідні
Можете самостійно включати або відключати сервіси, які вам необхідні

Керувати всіма сервісами також можна в Мій Київстар (розділ: Послуги – Спілкування).

Як відключити послугу На зв’язку

Оберіть зручний варіант:

  • Перейдіть в Мій Київстар
  • Наберіть *139*0#
  • Зателефонуйте 477

Важливий момент: якщо ви відключите всі три сервіси, послуга На зв’язку також буде деактивована. Для повторного користування потрібно буде знову підключити послугу.

Яка вартість послуги

  • Вартість послуги для абонентів передплати — 0,33 грн/день.
  • Вартість послуги для абонентів контракту — 10 грн/місяць.

Популярні питання про послугу На зв’язку

  • Як налаштувати Автовідповідач? Щоб записати персоналізоване привітання: зателефонуйте 775 та натисніть #; виберіть 4-значний пароль; запишіть власне привітання. Щоб прослухати повідомлення з мобільного: зателефонуйте 775 та натисніть #; для прослуховування повідомлень зі стаціонарного телефону або в роумінгу зателефонуйте +380672222775; введіть ваш номер без префікса + у форматі 380ХХХХХХХХХ; введіть ваш пароль та натисніть #.
  • Як працюють сервіси за кордоном: Автовідповідач, Хто дзвонив, Повідомити про мене? Ці функції обмежені за кордоном. Ви зможете прослухати збережені та нові повідомлення або отримати сповіщення про пропущені виклики, зроблені до того, як ваш номер зареєструвався в роумінгу, але не зможете отримати нові повідомлення.
  • Як діє переадресація? Коли ви підключаєте послугу На зв’язку, переадресація вмикається автоматично. Дзвінки переадресовуються на автовідповідач, коли ви поза зоною або телефон вимкнений. Якщо ви самі налаштували переадресацію, оператор не може гарантувати її коректну роботу. Важливий момент: послуга На зв’язку не активається, якщо встановлена “Безумовна переадресація” або якщо змінено номер переадресації для ситуації “Не в мережі”.
  • Яка інформація про абонента відображається в SMS з сервісом Хто дзвонив? У SMS з’явиться номер абонента, дата та час дзвінка.
  • Чому не приходять сповіщення вночі? Усі сповіщення від сервісів надходять лише з 08:00 до 23:00.