Третина Дарниці стане в заторі: велике будівництво біля метро Осокорки у Києві почнуть 3 липня

У Києві з 3 липня і до серпня 2026 року планують часткове обмеження руху транспорту на шляхопроводі, що розташований на перетині проспекту Миколи Бажана та Дніпровської набережної. Міська влада розпочинає масштабний ремонт, оскільки споруда, введена в експлуатацію у 1990 році, ще жодного разу не підлягала ремонту і наразі потребує капітального оновлення. Проте, рух автотранспорту все ж буде збережено — ремонт шляхопроводу проходитиме поетапно.

Про старт великого будівництва в районі станції метро “Осокорки” повідомила КМДА за інформацією комунальної корпорації “Київавтодор”. Відзначається, що обмеження руху зумовлені початком капітального ремонту шляхопроводу поблизу станції “Осокорки”.

У комунальному підприємстві наголосили, що ця споруда, введена в експлуатацію в 1990 році, не проходила капітального ремонту з того часу. Для того, щоб зберегти рух транспорту, ремонт відбуватиметься поетапно.

На першому етапі комунальні служби обмежать рух на половині шляхопроводу на Дніпровській набережній у напрямку Осокорків. Рух в обох напрямках відбуватиметься по другій стороні шляхопроводу. Це, напевно, призведе до утворення масштабних заторів у цьому мікрорайоні, адже навіть при наявності шляхопроводу на перетині з просп. Миколи Бажана вранці утворюються величезні корки. Зазначимо, що саме в Осокорках та Позняках, де розташовані багатоповерхові будинки, зафіксована найбільша щільність населення в Києві.

У Київавтодорі звертають увагу, що під час капітального ремонту рух автотранспорту шляхопроводом проходитиме за новою схемою організації дорожнього руху, узгодженою з Управлінням патрульної поліції Києва. Для водіїв буде додатково встановлено попереджувальні знаки, що містять інформацію про об’їзди ділянки виконання ремонтних робіт.

Обстеження виявило значні дефекти в шляхопроводі – деталі

Нагадаємо, що інформація про капітальний ремонт ще одного шляхопроводу в Києві з’явилася в середині травня 2025 року. Тоді вже зазначалось, що, попри порівняно недавнє введення в експлуатацію в 1990 році, обстеження підтвердило наявність суттєвих дефектів. Споруда почала тріскатись і навіть обсипатись на проїжджій частині.

Також ми розповідали про ремонт шляхопроводу на перетині вулиць Богатирської та Лугової на Оболоні в Києві.