Культовий паб “Кеди”, розташований на Бесарабці в центрі Києва, виставлено на продаж. Нещодавно ми повідомляли, що цей заклад, відомий своїм великим асортиментом крафтового пива та атмосферними вечорами, закрився, так і не доживши до шостого дня народження. Тепер весь бізнес у столиці пропонується на продаж – разом із літньою терасою, дегустаційною кімнатою та сучасною системою розливу пива.
Оголошення про продаж київського бізнесу, який до червня 2025 року носив назву паб “Кеди”, було розміщено на одному з профільних сайтів в середу, 2 липня 2025 року. Важливо зазначити, що цей бізнес заснував знаний дніпровський ресторатор Денис Жаткін, а київський заклад був вже другим у мережі – автентичні “Кеди” поки що функціонують у Дніпрі. У столиці ж справи пішли не надто успішно – за словами самого Жаткіна, основними причинами закриття стали зміни в звичках відвідувачів і втрати постійних клієнтів.
“Продаємо ресторанний бізнес. Приміщення закладу знаходиться в оренді. У самому центрі Києва, скляний фасадний вхід на червоній лінії, літня тераса площею 30 кв.м з можливістю розширення,” – відзначили автори оголошення.
Цей двоповерховий заклад займає 350 квадратних метрів. На першому поверсі розташована також крамниця, яку можна перетворити на кав’ярню, як уточнили в оголошенні. Нижній поверх має стелі заввишки 3,5 метри, а також три зали для посадки, включаючи велику дегустаційну (банкетну) кімнату з проєктором.

У закладі виконано дизайнерський ремонт, а також продається все необхідне обладнання. Зокрема, сучасна система розливу пива з колдрумом на 24 крани (саме стільки сортів крафтового українського пива було у київських “Кедах”). Також доступна відкрита та повністю укомплектована кухня.
Авторам оголошення потрібно за ресторанний бізнес 150 тисяч доларів. Вони обіцяють підтримку нового власника, якщо той вирішить змінити формат закладу.
Причини закриття “Кедів” – розповідь з перших вуст
Як повідомлялося раніше, Інформатор на днях розповідав про закриття “Кедів” у Києві. Причини цього сам Денис Жаткін пояснив так: колишні клієнти або більше не відвідують Київ, або зовсім не живуть у центрі міста. Споживання алкоголю, зокрема пива, поступово перемістилося з центральних районів до спальних масивів, через що у центрі столиці краще себе почувають “денні” формати, такі як кав’ярні або пекарні.
Також нещодавно ми писали, що один з найгучніших ресторанів Києва, “Mario”, розташований неподалік від “червоного” корпусу КНУ ім. Т. Шевченка, отримав наказ демонтувати самовільно облаштовані об’єкти, які полегшували паркування для VIP-клієнтів. Виконати це мало б КП ШЕУ Шевченківського району, але комунальники самоусунулися від цього обов’язку. Посадовці пояснюють це тим, що нібито запитували ресторан про необхідні документи, і на цьому все.