Асфальт плавиться: у Києві обмежили рух вантажівок через спеку

Температура повітря в Києві починає нагадувати справжній липень, і з метою збереження дорожнього покриття, яке вже постраждало від великого навантаження автомобілів, у столиці запровадять обмеження для вантажівок. Ці обмеження працюватимуть в дні, коли температура буде вище +28°C. Окрім цього, планується масова перевірка з рекордною кількістю штрафів.

З метою запобігання наслідкам від спекотної погоди, Київ вводить обмеження на рух великогабаритного транспорту 4, 7 та 8 липня, про що повідомили в КМДА. Це заборона стосується вантажівок з фактичною масою понад 24 тонни та навантаженням на вісь понад 7 тонн. Час обмежень визначатиметься відповідно до фактичних температур. Дотримання цього правила контролюватиме Патрульна поліція Києва, а водіїв просять перечекати спеку на стоянках або на дорожніх сервісах.

Паралельно з цим у столиці та області проходять ретельні перевірки транспорту. Як повідомляє Уктрансбезпека, за два тижні інспектори перевірили більше 800 вантажівок у столиці та регіоні. Виявлені порушення шокують – їхня загальна сума перевищує 3 млн грн. За словами голови Укртрансбезпеки Микити Лагуніна, на початку рейдів кожна третя вантажівка порушувала правила перевантаження, але ситуація суттєво покращилась після початку контрольних заходів.

До перевірок залучили 20 додаткових патрулів з різних регіонів України. Лагунін підкреслив, що контроль залишиться суворим, а кампанія спрямована не стільки на накладення штрафів, скільки на забезпечення порядку та безпеки. Заходи координуються спільно з КМВА та Київською обласною державною адміністрацією і обіцяються регулярними.

Кияни наполягають на встановленні валідаторів у маршрутках

Як повідомляв Інформатор, нещодавно на сайті Київради була зареєстрована петиція, що закликає до впровадження електронного способу оплати у столичних маршрутках. Це вже не перша спроба, оскільки міська влада раніше відхиляла такі пропозиції, але кияни не відмовляються від цієї ідеї. Використання готівки у маршрутках викликає безліч незручностей, як для пасажирів, так і для міста, оскільки це відсутність прозорості та контролю за великими фінансовими потоками, які роками залишаються “в тіні”. Зараз неможливо адекватно оцінити ані пасажиропотік, ані прибутки приватних перевізників.

Також раніше ми повідомляли, що кияни просять припинити практику, коли деякі жебраки “працюють” у вагонах між станціями метро під час подорожей. Зазвичай це стосується довгих відстаней, наприклад, між станціями “Дніпро” та “Гідропарк” на “червоній” лінії чи між “Славутичем” та “Видубичами” на “зеленій” лінії. Пасажири скаржаться на неприємний запах та неохайний вигляд цих осіб.