Голова правління Ощадбанку Сергій Наумов оголосив про запуск двох ШІ-помічників у банку. Він закликав клієнтів взяти участь у голосуванні, щоб визначити, який з них їм більше до вподоби, пообіцявши подарунки за участь у опитуванні.
“У нашому банку відкрита вакансія для консультанта на основі штучного інтелекту. Після ретельного відбору залишилися два кандидати: пан Ощад і Ощадик. У кожного є свої переваги та недоліки. Пан Ощад – дуже ґрунтовний і структурований, тоді як Ощадик – більш доступний та веселий. Допоможіть обрати кращого кандидата – приєднуйтесь до конкурсної комісії. Задавайте питання про Ощад, гроші і фінансову грамотність і визначайте, хто з обох кандидатів відповів найкраще! І це не просто так – серед учасників голосування Ощадбанк розігрує тематичні подарунки”, – зазначив Сергій Наумов.
Проголосувати за ШІ-помічника можна після спілкування з ними за посиланням.
Як раніше повідомляв Інформатор, Ощадбанк запустив новий застосунок Samo, який об’єднує банківські та маркетплейс-функції. Цей сервіс призначений для малого і середнього бізнесу, зокрема для тих компаній, які не мають власних онлайн-магазинів, згідно з інформацією Forbes. Користувачі можуть вибрати партнера, створити замовлення, оплатити його в застосунку та забрати в магазині або закладі. Наразі застосунок функціонує у бета-версії. Samo вже підтримують кілька великих партнерів, таких як WOG, Socar, Winetime, Okwine, а також ряд локальних бізнесів у Києві, Дніпрі, Кропивницькому та Чернігові.
Попри офіційний запуск, користувачі стикнулися з проблемами: SMS-коди для входу не надходили, прив’язка банківської картки не працювала, а деякі категорії товарів виявилися порожніми. Журналіст Forbes протягом кількох днів не зміг увійти в застосунок.
“Це навіть не бета, це — фальстарт”, — коментує CEO market by mono Артем Шевченко, відзначаючи, що застосунок має нестабільну роботу, а самовивіз доступний лише з великими затримками.
В Ощадбанку визнають, що Samo ще потребує вдосконалення, але вважають його важливим кроком у розширенні екосистеми банку. У 2025 році планується масштабування Samo в інші міста та активне підключення нових партнерів.