Киянка подала до поліції заяву, бо Укрпошта вручила її замовлення з Китаю іншому одержувачу – реакція компанії

Жінка контролювала своє замовлення, яке вона оформляла на зарубіжному сайті. Проте зрештою виявила, що посилку, що прибула з Китаю, вручили іншій особі. Досліджуючи ситуацію, вона зверталася до Укрпошти, але отримала відмову у допомозі, тому вирішила звернутися до правоохоронців. Цей коментар клієнтка залишила 15 липня під постом компанії.

За словами жінки, замовлення було розміщене на китайському сайті 15 червня. Але вже 29 червня вона дізналася, що Укрпошта вручила посилку іншому одержувачу.

“15.06.2025 року я зробила замовлення на закордонному сайті (Китай). Продавець надіслав мені чек, а також мої дані для підтвердження, і через деякий час я отримала трекінг-номер. Всі дані були коректні. Трекінг-номер: LZ260109796CN. За цим трекінг-номером я стежила за своїм замовленням, і 29.06.2025 року дізналася, що моє замовлення вручено іншому одержувачу, за іншим адресою та індексом. У той час я була за кордоном і не могла зв’язатися зі спеціалістами телефоном. Я зміглі спілкуватися через Facebook і електронну пошту, але, на жаль, ніхто не зміг допомогти у розшуку моєї посилки або надати мені будь-яку інформацію, що робити далі. Я зв’язалася з продавцем, і він запевнив, що мої дані правильні. Отже, я роблю висновок, що у цій ситуації відповідальність несе цілком Укрпошта. Після повернення в країну я одразу звернулася до відділення №03039 в м. Києві, куди мала прийти посилка, але там мені не змогли допомогти та направили до відділення №02095 в Києві, де її вручили іншому одержувачу. На цьому відділенні виявилося, що на моєму трек-номер зазначено іншу особу, що підтверджувалося накладною. Я також побувала у головному офісі «Укрпошти» в Києві, проте і там мені відмовили у допомозі, сказавши, що я не маю жодного відношення до цієї посилки. Проте в мене є всі електронні листи від продавця та електронний чек, які доводять, що це мій товар і всі мої дані вказані вірно. Після цього я була змушена звернутися у поліцію і написати заяву. Крім того, я подала рекламацію на сайті, і мені надійшло повідомлення про реєстрацію за номером 2025071510388. В подальшому жодних дій та новин про мою посилку немає. Прошу вас допомогти вирішити це питання якнайшвидше та надати мені хоч якусь інформацію”, – розповіла жінка.

Дії Укрпошти на скаргу

Укрпошта відповіла на коментар жінки, зазначивши, що її відправлення було вручено відповідно до зазначених на упаковці даних, і видано фактичному одержувачу.

“Вказане відправлення надійшло згідно з зазначеними на оболонці даними та було вручено фактичному отримувачу. Існують випадки, коли продавці використовують один трек-номер для кількох одержувачів, фактично надіславши лише одне відправлення. Рекомендуємо вам терміново звернутися до відправника для уточнення коректного трек-номера, запитати інвойс та відкрити диспут в інтернет-магазині. Додатково ви отримаєте офіційну відповідь від Укрпошти за результатами розгляду рекламації 2025071510388 на електронну адресу”, – повідомили в Укрпошті.

Чи можливо відмовитися від отримання відправлення або переказу?

Раніше ми писали про те, що клієнти Укрпошти можуть відмовитися від отримання поштового відправлення (поштового переказу). У такому випадку на відправленні, бланку поштового переказу або повідомленні про надходження поштового відправлення, поштового переказу робиться відповідна позначка, яка засвідчується підписом одержувача. Підпис представника юридичної особи, уповноваженого на отримання пошти, додатково скріплюється печаткою цієї юридичної особи. Такі поштові відправлення й поштові перекази повертаються за зворотною адресою відповідно до п. 99 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 року № 270.