Мешканці Бортничів зараз розглядають можливість повернення до Бориспільського району, оскільки столичній владі вони, здається, не такі вже потрібні. Щоденний шлях з мікрорайону до “великого Києва” перетворився на справжній квест після скасування маршруту автобусу №474, про що жителі навіть створили петицію. Проте, відповідь міської адміністрації залишає мало надій – маршрут скасовано, і альтернативу ніхто не пропонує.
Відповідь від Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на запит мешканця Бортничів Антона Халаімова свідчить про остаточну скасування автобусного маршруту №474, що раніше сполучав вулицю Левадну з метро “Харківська” і був основним засобом для доїзду до станції метро. У відповіді, отриманій 17 липня, зазначено, що маршрут більше не поновлять.
За поясненнями КМДА, перевізник ТОВ “Автосерв” відзначив неможливість подальшої роботи через мобілізацію водіїв і фінансові труднощі. 1 липня департамент офіційно розірвав угоду з перевізником. Відновлення маршруту №474 не планується, і навіть питання не розглядається.
Мешканцям пропонують скористатися маршрутом №104, що також прямує до метро “Харківська”. Але, як вказано у відповіді, на ньому працює лише 5 автобусів. Це абсолютно недостатньо: люди скаржаться, що в години пік до транспорту неможливо потрапити, а перші рейси відправляються занадто пізно, і дістатися на роботу до 07:00 стає мрією.
Також згаданий маршрут №529 “Бортничі – просп. Червоної Калини”, з колишніми планами запустити 12 автобусів. Але цей маршрут не забезпечує з’єднання з метро і не вирішує проблему добирання до центральної частини Києва. Департамент визнає, що через специфіку вулиці Левадної великі автобуси ввести не вдасться – розглядається купівля транспорту маломісткості, але без чітких термінів та зобов’язань.
Між тим, на сайті Київради продовжує збирати голоси електронна петиція з вимогою відновити маршрут №474 або розробити новий з зручним графіком і достатнім числом автобусів. Проте вже зрозуміло, що навіть при успішному зборі голосів влада не реагуватиме на прохання мешканців – відповідь КМДА майже закриває питання, не пропонуючи жодної рівноцінної альтернативи.
У коментарях кияни обурюються такою відповіддю. Люди запитують риторичне, але сумне питання: як з вересня добиратися до Харківської, коли почнуть навчання школяри та студенти? Вони зазначають, що навіть якщо маршруток №529 буде 20, ситуація не покращиться. Також пропонують радикальні рішення – або хай чиновники самі сідають за кермо, або ж мешканцям Бортничів час повертатися назад до Бориспільського району, адже селище стало частиною столиці ще в 1988 році. Виглядає так, що столична адміністрація не зацікавлена в потребах Бортничів.
Як в Києві між будинками заблукав цілий автобус, повний пасажирів
Нагадаємо, нещодавно Інформатор інформував про анекдотичну ситуацію на житловому масиві Виноградар в Києві, коли між будинками та автомобілями заблукав цілий автобус, переповнений пасажирами. Водій вирішив скористатися можливістю “погуляти” між дворами, що викликало подив і шок у місцевих мешканців.
Також ми повідомляли, що кияни звертаються до влади з проханням відновити маршрут на Північне кладовище. Пасажири скаржаться, що маршрут, закритий на початку повномасштабного вторгнення, так і не відновили, а добратися до цвинтаря, де наразі ховають мешканців міста, без громадського транспорту дуже важко та дорого.