Українці в 2025 році повернули понад 3,8 мільйона гривень за неякісні товари та послуги: як скористатися можливістю

У першій половині 2025 року до територіальних органів Держпродспоживслужби з усіх регіонів України надійшло понад 8 тисяч звернень, скарг та заяв. Споживачам вже повернули більше 3,8 мільйона гривень за товари та послуги неналежної якості. Про це 25 липня повідомила Держпродспоживслужба.

Основні причини скарг споживачів:

  • Якість наданих послуг — 43,8% звернень
  • Проблеми з придбаними товарами — 32,6%
  • Порушення під час онлайн-покупок — 23,6%

З квітня 2024 року було відновлено позапланові перевірки на захист прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг. Підставою для перевірки слугує офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби.

Як подати скаргу

Ви можете надіслати офіційне звернення до Держпродспоживслужби зручним для вас способом:

  • заповнити форму на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби;
  • надіслати листа на електронну пошту econsumer – info@dpss.gov.ua;
  • подати звернення в паперовому вигляді на поштову адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1;
  • зателефонувати на “гарячу лінію” за номерами (044)-364-77-80, 050-230-04-28.