У першій половині 2025 року до територіальних органів Держпродспоживслужби з усіх регіонів України надійшло понад 8 тисяч звернень, скарг та заяв. Споживачам вже повернули більше 3,8 мільйона гривень за товари та послуги неналежної якості. Про це 25 липня повідомила Держпродспоживслужба.
Основні причини скарг споживачів:
- Якість наданих послуг — 43,8% звернень
- Проблеми з придбаними товарами — 32,6%
- Порушення під час онлайн-покупок — 23,6%
З квітня 2024 року було відновлено позапланові перевірки на захист прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг. Підставою для перевірки слугує офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби.
Як подати скаргу
Ви можете надіслати офіційне звернення до Держпродспоживслужби зручним для вас способом:
- заповнити форму на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби;
- надіслати листа на електронну пошту econsumer – info@dpss.gov.ua;
- подати звернення в паперовому вигляді на поштову адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1;
- зателефонувати на “гарячу лінію” за номерами (044)-364-77-80, 050-230-04-28.